Fest hos Raptor MC til maj
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 19-04-04 21:06

Hej NG

Foråret er kommet og det skal da fejres med en Raptor-Fest!

Lørdag er der fællestur ind til Århus MC Parade og tilbage igen
(så dem som kommer langvejs fra kan overnatte hos os, det er der jo ikke
mulighed for på Tangkrogen)
Det bliver en kanonfest, så kom og vær med fra d.28.-30/5-2004!

Fredag er der verdenspræmiere på Raptor Blues Band!!! (Det bliver sjov..)
Lørdag når festen uanede højder med hele 2 livebands.

Det kunne jo gå hen og blive hyggeligt, så husk telt og sovepose!!

Det kunne være sjovt, hvis os fra NG igen kunne mødes til lidt hygge

Hvis du vil vide mere så skriv til: info@raptormc.dk

Der vil selvfølgelig være gratis morgenmad igen i år

Til Morten Dahl og Grewy: Sofaen er klar til jer

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Laursen

Dato : 20-04-04 16:05

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
>
> Det kunne jo gå hen og blive hyggeligt, så husk telt og sovepose!!
>
> Det kunne være sjovt, hvis os fra NG igen kunne mødes til lidt hygge

Jamen så tror jeg da jeg vil dukke op lørdag, så kan du jo give en øl eller
2

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-04-04 16:39

"Jamen så tror jeg da jeg vil dukke op lørdag, så kan du jo give en øl eller
2 "

Hvis du så tilgengæld giver lidt bas i bandet (WHS) om lørdagen, så finder
vi nok ud af det

Glæder mig...

Ses

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 16-05-04 19:00

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der vil selvfølgelig være gratis morgenmad igen i år
>
> Til Morten Dahl og Grewy: Sofaen er klar til jer

Hejsa

Vil da bare lige sige at nu er sofaerne sat uden for til Morten og Grewy

Og iøvrigt er vi klar med både fungerende køkken, bad og toilet... så nu
kører det bare for os

Der er nogen usikkerhed med musikken om fredagen, men lørdag er det "WHS"
som er et spritnyt band og derefter "Blues Raid" som er kendt fra andre træf
for fed stemning og god musik!!

Hvis I ikke har fået invitation, så skriv til Formanden eller
info@raptormc.dk

Vi ses
mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk