Billige dæk.
Fra : "> Allan

Dato : 16-04-04 17:48

Hejsa... Så skal Honda'en have skiftet sutter.
Jeg skal bruge et sæt med størrelsen 130/80-17 og fordæk 100/90-18

Hvad skal jeg købe, til hvilken pris og hvorhenne? Jeg kan selv skifte dem.
Var der noget der hed Reifensversand? eller hvad var det...?
Hvilke mærker er gode? Bedre? Bedst?

Mvh
Allan Rasmussen
640/350 Style
CB 1100 F

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 16-04-04 18:32

Allan Rasmussen skrev
> [...]
>
> Hvad skal jeg købe, til hvilken pris og hvorhenne? Jeg kan selv
> skifte dem. Var der noget der hed Reifensversand? eller hvad var

Kig evt. på http://www.pmc.dk/ under links. Der er skrevet lidt om hvordan
du handler hos http://www.reifenversand.com/

Du kunne f.eks. købe Bridgestone BT45 til ca. 180 Euro for et komplet sæt.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : "> Allan

Dato : 16-04-04 19:28

> Kig evt. på http://www.pmc.dk/ under links. Der er skrevet lidt om hvordan
> du handler hos http://www.reifenversand.com/
>
> Du kunne f.eks. købe Bridgestone BT45 til ca. 180 Euro for et komplet sæt.

Takker...

Er det specielt "bedre" end f.x. Macadam ?
Hvor mange kilometer er der i dem? Jeg ved Jawa'en snildt kørte 20.000 på
KingsTire/Barum dæk. Er der 10.000 km. eller færrere?

og så lige et tillægsspørgsmål - kædekit? Hvor, hvad, hvor meget, hvorhenne?
Til en CB 1100 F fra start 80'erne.

Mvh
Allan

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 16-04-04 22:13

Allan Rasmussen skrev:

> Er det specielt "bedre" end f.x. Macadam ?
>
> Hvor mange kilometer er der i dem? Jeg ved Jawa'en snildt kørte
> 20.000 på KingsTire/Barum dæk. Er der 10.000 km. eller færrere?

Jeg har kun kørt få tusinde Km. med BT45, men jeg syntes de var rigtigt
gode. Jeg ved ham der købte mcen af mig har skiftet dem nu. Han læser
vistnok af og til med herinde, og kan måske bidrage med et svar

Selv i regnvejr syntes jeg der var rigtigt godt bid i dem.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : "> Allan

Dato : 17-04-04 00:46

> [...]
> vistnok af og til med herinde, og kan måske bidrage med et svar
>
> Selv i regnvejr syntes jeg der var rigtigt godt bid i dem.

Bid er godt. Men nu fordre CB'ern ikke ligefrem hurtigkørsel i kurver.. Ikke
efter mit temprement - men det er jo så forskelligt. Jeg er mere til 140
km/t i på motorvej - samt 40 km/t (i snit) på de små veje på Tåsinge... Så
der må godt være et par kilometer i dem - frem for bid...

Mvh
Allan
Vi ses jo nok på Karoline Cafeteriet i Middelfart - måske - engang...
Offtopic: Nogen der kender Niels Clement (også MCist), fra Fredericia
herinde - længe siden jeg har hørt fra ham...

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-04-04 07:23

> Så der må godt være et par kilometer i dem.
> Allan

Hej Allan

Så skal det være Macadam 50 som jeg også har skrevet på:
http://www.pmc.dk/daekguide.htm

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85 og Suzuki GSX 250 X

Fra : "> Allan

Dato : 17-04-04 16:07

> Hej Allan
>
> Så skal det være Macadam 50 som jeg også har skrevet på:
> http://www.pmc.dk/daekguide.htm

Herligt - tak for den...
Nu er der bestilt... Har modtaget en mail fra dem - hvor de bekræfte køb af
for/bagdæk...
Spændende at se hvornår de dukker op.

Mvh
Allan