Have no fear - MotoGP is here....
Fra : MKS - 74

Dato : 16-04-04 08:03

Så børnlille er det nu det er nu....the wait is finally over.

Starter med FP1 for 125 - Med Robbin Harms på hans Honda, live timing
på sitet....derefter slag i slag med 250 og MotoGP-klasserne og senere
skulle der vistnok komme en live videofeed ( i den nye 300 kbps -
stream) fra QP1, også på sitet (koster dog 3 Euro for hele weekenden).
Robbins resultater henover weekenden vil blive postet her.

--
-Michael
If you wanna go faster...take it to the track.

Fra : NeoFazer

Dato : 16-04-04 08:56

Hvad var linket til det live videofeed?

/Lars Martin - FZ6S Fazer
http://www.dfmc.dk?id=524

Fra : MKS - 74

Dato : 16-04-04 09:01

On Fri, 16 Apr 2004 09:55:44 +0200, "NeoFazer" <mumbo@jumbo.dk> wrote:

>Hvad var linket til det live videofeed?

http://motograndprix.tiscali.com/en/motogp/index.htm

Man skal være registreret bruger og derefter køber man en pakke til 3
Euro under "subscribe now"...

--
-Michael
If U don't have wings U'll never fly......

Fra : NeoFazer

Dato : 16-04-04 13:40

UPS....server not found...

Så det er lukket del af nettet for Tiscali-netværk users...

æuw!

/Lars Martin - Yamaha FZ6S Fazer
http://www.dfmc.dk?id=524

Fra : MKS - 74

Dato : 16-04-04 13:51

On Fri, 16 Apr 2004 14:40:20 +0200, "NeoFazer" <mumbo@jumbo.dk> wrote:

>UPS....server not found...
>
>Så det er lukket del af nettet for Tiscali-netværk users...

Det ser ud som om der er kæmpeproblemer på sitet i øjeblikket, man kan
evt høre Eurosport's audio feed, _det_ virker og er gratis....

--
-Michael

Fra : MKS - 74

Dato : 16-04-04 11:02

On Fri, 16 Apr 2004 09:02:44 +0200, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

>Robbins resultater henover weekenden vil blive postet her.

Nu skal man ikke lægge alt for meget i en FP1, men Robbins start er
umiddelbart lovende med en placering som nr. 20, hele tiden øger han
tempoet, og er iøvrigt langt foran sin team-kammerat.

Fuld resultatliste her :

http://motograndprix.tiscali.com/en/125/results/results_2632.htm?event_id=2632

QP1 kl 13 !

--
-Michael

Fra : MKS - 74

Dato : 16-04-04 20:32

On Fri, 16 Apr 2004 12:02:03 +0200, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

>QP1 kl 13

Robbin blev nr. 22 i QP1 - absolut godkendt, fuldt resultat her :

<http://motograndprix.tiscali.com/en/125/results/results_2632.htm?event_id=2632&subevent_id=4482&result=28377>

--
-Michael

Fra : MKS - 74

Dato : 17-04-04 09:12

On Fri, 16 Apr 2004 21:31:30 +0200, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

>Robbin blev nr. 22 i QP1 - absolut godkendt

Nr. 20 i FP2 - Afstanden i tid op til nr 1 skrumper, efterhånden som
de forskellige får noget mere banetid...resultatet af QP2 følger.

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Allan Bojesen

Dato : 17-04-04 08:08

MKS - 74 wrote:

> Fuld resultatliste her :
>
> http://motograndprix.tiscali.com/en/125/results/results_2632.htm?event_id=2632

Lidt imponerende at Rossi har skåret ½ sek. af hans egen banerekord fra
sidste år. Det bliver f...... spændende om han kan holde dampen oppe et
helt løb, eller Yamahaen kræver så meget mere arbejde at han går kold

Allan Bojesen

Fra : MKS - 74

Dato : 17-04-04 08:18

On Sat, 17 Apr 2004 09:08:20 +0200, Allan Bojesen
<allan@NOSPAM.dkfritidmotorcykler.dk> wrote:

>Lidt imponerende at Rossi har skåret ½ sek. af hans egen banerekord fra
>sidste år.

Det har han nu heller ikke, husk banerekord kan _kun_sættes i løb ,
de er faktisk stadig en lille smule over Sete's Pole tid fra sidste
år, men ikke meget...

>Det bliver f...... spændende om han kan holde dampen oppe et
>helt løb, eller Yamahaen kræver så meget mere arbejde at han går kold

Det gør det nemlig, han siger selv at der fortsat er problemer med
grip'et på hans racedæk (i modsætning til Q-dækket), men de andre
har nu også deres...2004-spec RCV'en blev først leveret for 14 dage
siden og overhovedet ikke "dialed in" endnu, så det skal skam nok
blive spændende - Desuden meget glædeligt at Skrammel-suki langt om
længe ser ud somom de har fået lidt fut i GSV-R'eren.

--
-Michael

Fra : MKS - 74

Dato : 17-04-04 10:16

On Fri, 16 Apr 2004 09:02:44 +0200, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

Screenshot af MotoGP's FP2:

http://home.tiscali.dk/isl21043/livetiming2.jpg

Fra : MKS - 74

Dato : 17-04-04 14:38

wrote:

>Så børnlille er det nu det er nu....the wait is finally over.

MotoGP's kval-liste til morgendagens løb :

1 Valentino Rossi (ITA) Gauloises Fortuna Yamaha 1:32.647
2 Sete Gibernau (ESP) Telefonica Movistar Honda 1:32.682
3 Max Biaggi (ITA) Camel Honda Team 1:32.919
4 Nicky Hayden (USA) Repsol Honda 1:33.098
5 Colin Edwards (USA) Telefonica Movistar Honda 1:33.111
6 Shinya Nakano (JPN) Kawasaki Racing 1:33.276
7 Marco Melandri (ITA) Fortuna Gauloises Tech 3 Yamaha 1:33.296
8 Alex Barros (BRA) Repsol Honda 1:33.359
9 Loris Capirossi (ITA) Marlboro Ducati 1:33.522
10 Kenny Roberts (USA) Suzuki Grand Prix 1:33.543
11 John Hopkins (USA) Suzuki Grand Prix 1:33.598
12 Makoto Tamada (JPN) Camel Honda Team 1:33.679
13 Alex Hofmann (GER) Kawasaki Racing 1:33.815
14 Carlos Checa (ESP) Gauloises Fortuna Yamaha 1:33.884
15 Neil Hodgson (GBR) Ducati D'Antin 1:33.977
16 Ruben Xaus (ESP) Ducati D'Antin 1:34.103
17 Jeremy McWilliams (GBR) Aprilia Grand Prix 1:34.404
18 Norick Abe (JPN) Fortuna Gauloises Tech 3 Yamaha 1:34.484
19 Shane Byrne (GBR) Aprilia Grand Prix 1:34.703
20 Nobuatsu Aoki (JPN) Proton Team KR 1:34.845
21 Troy Bayliss (AUS) Marlboro Ducati 1:36.002
22 Michel Fabrizio (ITA) WCM 1:36.982

--
-Michael

Fra : Armand

Dato : 17-04-04 16:20

> [...]
> 10 Kenny Roberts (USA) Suzuki Grand Prix 1:33.543
> 11 John Hopkins (USA) Suzuki Grand Prix 1:33.598

Hold kæft det er tætte tider!
- 3½ hundredele sekund imellem Sete og Valentino aller forrest!
- ½ sekund mellem de første fire!
- 11 mand indenfor ét sekund af Rossi!

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 17-04-04 16:33

On Sat, 17 Apr 2004 17:20:13 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Hold kæft det er tætte tider!
>- 3½ hundredele sekund imellem Sete og Valentino aller forrest!
>- ½ sekund mellem de første fire!
>- 11 mand indenfor ét sekund af Rossi!

Og ikke at forglemme Nakano helt oppe som nr. 6, han havde Poletiden
et kort øjeblik, som 1. mand på de supersticky qualifiers - meget
fornemt, da Yamaha skivede ham af til fordel for Abe, var de vel nok
smarte *host*. Til gengæld er Bayliss også en tilsvarende negativ
overraskelse, han er øjensynlig gået helt i sort...

--
-Michael

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 18-04-04 11:07

wrote:

> [...]
>stream) fra QP1, også på sitet (koster dog 3 Euro for hele weekenden).
>Robbins resultater henover weekenden vil blive postet her.

Sådan siger jeg bare fra 21 plads til en slut plads som nummer 18.

Skal nok blive et godt år for R. Harms

Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen

Fra : MKS - 74

Dato : 18-04-04 15:27

On Sun, 18 Apr 2004 12:07:06 +0200, Poul-M Olsen
<skyrider19@hotmail.com> wrote:

>Sådan siger jeg bare fra 21 plads til en slut plads som nummer 18.
>
>Skal nok blive et godt år for R. Harms

Ja, jeg synes også at det må betegnes som værende lovende...Ser dog ud
somom hans Honda mangler en smule power....

--
-Michael