Mc Klubber
Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 15-04-04 21:45

Hej er der nogen af jer der kender en gode Mc klub i Horsens vejle sikeborg
område ?

Fra : Allan Th. Poulsen

Dato : 15-04-04 22:00

> Hej er der nogen af jer der kender en gode Mc klub i Horsens vejle
sikeborg
> område ?

Her er en liste over muligheder fra postnummer 8600 - 8700:
http://www.mcinternet.dk/asp/oversigt.asp?frapost=8600&tilpost=8700

Eller DMCN:
http://www.dmcn.dk/klubber/menu.asp?SEARCHON=Lokale+klubber&FRA=8000&TIL=8999&AREA=Jylland

Hvordan klubberne så er - det må være op til medlemmerne

/ Thorstein
Husk at tilmelde dig nyhedsbrevet på http://www.mcinternet.dk

Fra : Jan

Dato : 15-04-04 22:06

"SØREN F. NIELSEN " <sfnielsen@get2net.dk> wrote in message
> Hej er der nogen af jer der kender en gode Mc klub i Horsens vejle
sikeborg
> område ?

Hej Søren.

Jeg kommer gont nok fra det nordlige og leger med drengene i Elgene MC, men
vi er af og til sammen med Bjergherred MC, og de er sku nogle hyggelige
gutter. Så vidt jeg husker ligger de da vidst på de kanter ? (jeg har aldrig
selv kunnet finde derned.. ikke pga. spiritus påvirkning eller andet, men
fordi vi altid kører nogle særdeles snørklede veje derned

Mvh. Jan
(fætteren)

Fra : Armand

Dato : 16-04-04 12:03

Jan <jndkmd@yahoo.dk> skrev i en news:c5mtg5$npu$2@sunsite.dk...

> vi er af og til sammen med Bjergherred MC,

"Bjerre Herred MC" (á herredet NØ for Horsens) må det nu være!?

--
Armand.

Fra : --=Stone=--

Dato : 15-04-04 22:57

"SØREN F. NIELSEN " <sfnielsen@get2net.dk> wrote in message
> Hej er der nogen af jer der kender en gode Mc klub i Horsens vejle
sikeborg
> område ?

Der er jo også Gremlins i svinsager oppe omkring solbjerg !

De holder da åbenthus lørdag den 24/4-04 og alle er velkommen

--
Steen
No bike at the moment

Fra : Freddy Lang

Dato : 16-04-04 00:21

SØREN F. NIELSEN wrote:
> Hej er der nogen af jer der kender en gode Mc klub i Horsens vejle
> sikeborg område ?

Hvis Vejle er godt nok, og du er til sportslig/frisk kørestil, kan jeg da
liiiige nævne MC Volle Kanne. Link til hjemmeside står under min signatur.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Armand

Dato : 16-04-04 13:05

Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]> skrev i en

> Hvis Vejle er godt nok, og du er til sportslig/frisk kørestil, kan jeg da
> liiiige nævne MC Volle Kanne. Link til hjemmeside står under min signatur.

- - - - hvor man ikke kan se en pind om hvor man kan komme til at træffe jer
:-|

--
Armand.

Fra : Freddy Lang

Dato : 16-04-04 17:31

Armand wrote:
> Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]> skrev i en

> - - - - hvor man ikke kan se en pind om hvor man kan komme til at
> træffe jer :-|

Nej, det har du vist desværre ret i.... Rom blev ikke drukket på én dag...
men jeg må hellere få kigget på noget kontakt-halløj....

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Freddy Lang

Dato : 17-04-04 01:25

Freddy Lang wrote:

> Nej, det har du vist desværre ret i.... Rom blev ikke drukket på én
> dag... men jeg må hellere få kigget på noget kontakt-halløj....

Forøvrigt, hvis manden ville i kontakt med os, kunne han jo bare hive fat i
mig herigennem... min henvisning kom jo også herigennem, så relationen var
der jo...

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Freddy Lang

Dato : 17-04-04 01:25

Freddy Lang wrote:

> Nej, det har du vist desværre ret i.... Rom blev ikke drukket på én
> dag... men jeg må hellere få kigget på noget kontakt-halløj....

Og det er så blevet gjort... en halv times ihærdig kodning, og voilá! vores
kontakt-side er oppe, endda helt uden hjælp fra Tony.

Damn, hvor jeg elsker at rode med det skidt.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : m.grewy

Dato : 16-04-04 15:31

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]> wrote in message
> Hvis Vejle er godt nok, og du er til sportslig/frisk kørestil, kan jeg da
> liiiige nævne MC Volle Kanne. Link til hjemmeside står under min signatur.

NEEEEEEEEEEj. ikke dem de køre som om de har 2 brækede arme og er blinde :)

Michael

Fra : Freddy Lang

Dato : 16-04-04 17:32

m.grewy wrote:
> [...]
> message news:407f18d1$0$435>
>>
> NEEEEEEEEEEj. ikke dem de køre som om de har 2 brækede arme og er

Heh, det var da egentlig sjovt, at den bemærkning lige skulle komme fra
dig.... Vi har aldrig haft så alvorligt et styrt, som da du var med os på
Ringen. *ROFL*

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : m.grewy

Dato : 17-04-04 00:16

> Heh, det var da egentlig sjovt, at den bemærkning lige skulle komme fra
> dig.... Vi har aldrig haft så alvorligt et styrt, som da du var med os på
> Ringen. *ROFL*

Nå det ved jeg nu ikke for jeg har da hørt om et par stykker af kring`s
styrt og de lyder da til at være værere end mit bette styrt

Michael

Fra : Freddy Lang

Dato : 17-04-04 01:20

m.grewy wrote:
> [...]
>>

> Nå det ved jeg nu ikke for jeg har da hørt om et par stykker af
> kring`s styrt og de lyder da til at være værere end mit bette styrt

Jeg kan kun give dig ret, den mand forstår virkelig at køre galt for alvor.
Men det var inden klubben blev dannet, så de tæller ikke med.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-04-04 09:56

Vejle:
Kender Vejle Touringklub. Ser dem jævnligt rundt om til træf. De virker som
nogle hyggelige MC'ister.

Silkeborg:
Snøvserne lidt nord for Silkeborg har jeg besøgt flere gange og det plejer
at være hyggeligt.

Kigger du mod øst for Silkeborg, så er der jo os

Men der ligger helt sikkert mange flere i det område du søger i. Find dem på
DMCN og besøg, de fleste er flinke mennesker

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.