DID Kædekit til 1200 Bandit ?
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-04-04 10:36

Hej NG.

www.louis.de har et kædekit til Banditten til 129,95 euro best.nr 10041626
og det er jo billigt, men er det _for_ billigt ?

Det er en DID 50 VM, men den kæde jeg kører med lige i øjeblikket et en DID
50 ZVM , hvor finder jeg ud af om den kæde Louis vil sælge mig er "god nok"
, den kæde jeg kører med nu er vel bedre ?, da den har flere betegnelser ?

Ville i købe den fra Louis ?

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-04-04 11:02

Hej igen

Kikkede lidt her http://www.didchain.com/ de anbefaler en 50(530)ZVM !

Det må jo så være den jeg har på, det er så lidt underligt at louis ikke
sælger den til en 1200 Bandit !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Moller

Dato : 14-04-04 13:00

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hej igen
>
> Kikkede lidt her http://www.didchain.com/ de anbefaler en 50(530)ZVM !
>
> Det må jo så være den jeg har på, det er så lidt underligt at louis ikke
> sælger den til en 1200 Bandit !

   Jeg køre med ZVM kæden... altså X-ringen, da jeg ikke vil spare
1-200Kr. for at opleve en sprunget kæde :)

   Jeg har købt min hos SayJes :) og han undre sig også over over at
louis.de samt KJ motor f.eks. anbefaler den lidt svagere kæde (opgives
til <1000cc) ... på bandit Faq anbefaler de også den stærke.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 14-04-04 16:48

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en
> Hej igen
>
> Kikkede lidt her http://www.didchain.com/ de anbefaler en 50(530)ZVM !
>
> Det må jo så være den jeg har på, det er så lidt underligt at louis ikke
> sælger den til en 1200 Bandit !

I kædekit-listen i Louis' 04-katalog er også anført en ZVM!
Mon ikke at det er VM-kvaliteten der er tilbud på lige nu, og at man
strammer den lidt ved at anføre dén kvalitet som egnet til B1200!

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-04-04 07:40

Armand wrote:

> I kædekit-listen i Louis' 04-katalog er også anført en ZVM!
> Mon ikke at det er VM-kvaliteten der er tilbud på lige nu, og at man
> strammer den lidt ved at anføre dén kvalitet som egnet til B1200!

Hej.

Ja, det ser jeg, men det er til modellen med ABS !, så den er lige 4 led for
lang !

15/45/110 mod 15/45/114 underligt ! samme for og bagtandhjul men fire (4)
led 's forskel i længden......

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 14-04-04 11:34

> [...]
nok"
> , den kæde jeg kører med nu er vel bedre ?, da den har flere betegnelser ?

Ville nok være nervøs for, om ikke den var for svag til din bandit. Jeg kan
se, at selv har undersøgt sagen og fundet frem til, at det nok ikke er smart
at købe den.