Ny KawaSuki
Fra : Asger Steffensen

Dato : 13-04-04 17:45

Desværre ikke på det danske marked...

http://www.kawasaki.ch/index/kx_enduro/klv_1000.htm

Asger
ZX-10

Fra : m0rt3n

Dato : 13-04-04 18:23

"Asger Steffensen" <ast@get2net.net.dk> skrev
> Desværre ikke på det danske marked...
> http://www.kawasaki.ch/index/kx_enduro/klv_1000.htm

Ad, Suzuki har jo fuldstændig kopieret den Kawa KLV1000 med deres V-Strom!
Det kan da ikke være lovligt.
m0rt3n zrx1100

Fra : Mark Sandberg

Dato : 13-04-04 18:49

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ad, Suzuki har jo fuldstændig kopieret den Kawa KLV1000 med deres V-Strom!

Prøv at sammenligne disse 2 motorcykler:

Kawasaki VN 1600 Mean Streak og Suzuki VZ 1600 Marauder.

Bortset fra emblemer, stafering, anderøv og forlygte - er de
identiske........

> Det kan da ikke være lovligt.

/Mark.

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-04-04 19:15

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kawasaki VN 1600 Mean Streak og Suzuki VZ 1600 Marauder.
> Bortset fra emblemer, stafering, anderøv og forlygte - er de

Det er ikke bare lovligt, det er aftalt spil!

Er du den eneste der ikke har hørt at de udvikler cykler sammen?

Rittig

Fra : Mark Sandberg

Dato : 13-04-04 19:22

"Claus Rittig" skrev i en meddelelse:

> Er du den eneste der ikke har hørt at de udvikler cykler sammen?

Hvem skriver du til - er det mig du mener?

/Mark.

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-04-04 19:42

> Hvem skriver du til - er det mig du mener?

Næh, lige det der var nu mest til Morten...

Rittig

Fra : Ole Hansen

Dato : 13-04-04 19:29

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> writes:

> "Asger Steffensen" <ast@get2net.net.dk> skrev
>
> Ad, Suzuki har jo fuldstændig kopieret den Kawa KLV1000 med deres V-Strom!
> Det kan da ikke være lovligt.

Mangler du ikke en smiley? Hvis ikke - saa har Suzuki i hvert fald
kunnet se ud i fremtiden for at kopiere Kawa'en.. V-Strom kom foer
Kawa'en.. :)

--
Ole Hansen

Fra : m0rt3n

Dato : 13-04-04 20:34

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Mangler du ikke en smiley? Hvis ikke - saa har Suzuki i hvert fald
> kunnet se ud i fremtiden for at kopiere Kawa'en.. V-Strom kom foer
> Kawa'en.. :)

hehe, nå ja, det gjorde den jo også. Men hvad er det med at de udvikler
cykler sammen? Er der andre som gør det?
-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-04-04 20:45

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in message
> hehe, nå ja, det gjorde den jo også. Men hvad er det med at de udvikler
> cykler sammen? Er der andre som gør det?

Harley og Davidson åååårhhhyddrrrrhhaaaarhhaaaarh*snøft* undskyld.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 13-04-04 21:10

> [...]
>
> hehe, nå ja, det gjorde den jo også. Men hvad er det med at de udvikler
> cykler sammen? Er der andre som gør det?

Ikke mig bekendt. Men det har jo været trenden i bilindustrien i mange år,
og da det er så rævedyrt at udvikle nye køretøjer måtte det jo komme.

Men det kan irritere mig at de ikke kan finde ud af at harmonisere priserne.
I Tyskland koster en KLV 1000 5 EUR mere end en V-strom. I dag fik jeg
oplyst ved importøren at den, hvis han havde importeret den, villke koste
mere end en ZX636R til 166 K. V-Strom koster omkring 150 K.

Asger
ZX-10

Fra : Asger Steffensen

Dato : 13-04-04 19:54

> [...]
> "Asger Steffensen" <ast@get2net.net.dk> skrev
>
> Ad, Suzuki har jo fuldstændig kopieret den Kawa KLV1000 med deres V-Strom!

Asger