Så har man set det med
Fra : Jake

Dato : 13-04-04 14:14

Jeg var på motorvejen mellem Herning og Silkeborg ved at blive 'nakket' af
en skolevogn der var ved at trække ud foran mig.

Det havde måske været tilgiveligt hvis det 'bare' havde været en
almindelige skolevogn med en elev på rattet, men nej det var en MC
køreskole, hvor kørelæreren kørte bag tre elever.

Det havde set kønt ud på hans renomme hvis han havde nakket en
motorcyklist under skolekørsel.

mvh
Jake (der var ultra glad for sine nyservicerede bremser)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-04-04 14:39

Uufff. Godt du slap med forskrækkelsen. De overser os hele tiden, håber
snart de har fundet ud af at "vi" er kommet "på vejen" igen. :-/

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Dak

Dato : 13-04-04 15:56

> Det havde set kønt ud på hans renomme hvis han havde nakket en
> motorcyklist under skolekørsel.

Jeg kan da huske da jeg tog kørekort og at min køre kørelærer sagde at vi
ikke skulle kigge så meget tilbage lige i starten fordi han altid ville
følge efter lige meget hvor vildt vi kørte. Så det må da nok være ham du
"stødte" på.

Dak
Suzuki GS500Ev
"som undrer sig over hvad kørelæreren ville havde gjort hvis vi blev
splittet?"