Prøvekøre ZX9'er (bytte-køretur i kbh områ~
Fra : Carsten

Dato : 13-04-04 13:30

Er der en ZX9'er ejer der vil være med til følgende aftale...

Vi mødes på et af os begge kendt sted og bytter MCs på en 5-10 km tur af
blandede veje. Ingen af os prøver MCen bedre af end at man holder sig
inden for lovens grænser og vi kører hele tiden så man kan se
hinanden. Køreturen kan til enhver tid afbrydes skulle en af os ønske
det...

Svar gerne pr. direkte email,

Carsten
ZZR-1100

P.S. Kun kbh området (dækkende til f.eks. roskilde)

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-04 15:07

> [...]
> inden for lovens grænser og vi kører hele tiden så man kan se
> hinanden. Køreturen kan til enhver tid afbrydes skulle en af os ønske

Nogle der kunne tænkte sige ovenstående... Bare hvor MC er byttet ud med
Dame...
Bare en tanke...

Mvh
Allan
86-60-90

Fra : Mads Stetter

Dato : 13-04-04 16:08

Allan wrote:

> Nogle der kunne tænkte sige ovenstående... Bare hvor MC er byttet ud
> [...]

Så er det vist ikke i denne gruppe du skal søge!

FUT: dk.partnerbytte

MVH Mads Stetter

Fra : "> Allan

Dato : 13-04-04 18:12

> Så er det vist ikke i denne gruppe du skal søge!
>
> FUT: dk.partnerbytte

Hø hø! Er det virkelig noget der hedder det..

Fra : HardKaare

Dato : 13-04-04 20:23

> Hø hø! Er det virkelig noget der hedder det..

dk.fritid.partnerbytte !

--
:: HardKaare
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=289

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-04-04 20:40

"> Allan <" <nope@ not usable.com> writes:

> Hø hø! Er det virkelig noget der hedder det..

Nej, og Mads var heller ikke så sej til det der FUT, men prøv
news:dk.opslag.personlige (ja, det er der noget der hedder)

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-04 10:16

> Nej, og Mads var heller ikke så sej til det der FUT, men prøv
> news:dk.opslag.personlige (ja, det er der noget der hedder)

1000 tak... Havde aldrig fundet det selv... Hvor har du din viden fra?
Nej grunden til jeg nævner det - er, at jeg da aldrig ville låne min cykel
ud til nogen... Har det med den - som jeg har det konen... Dem låner man
ikke lige ud...

Mvh
Allan
350/640 HayabusaStyle
CB1100F

Fra : Magne Vingsand

Dato : 14-04-04 17:10

Allan wrote:
> Nej grunden til jeg nævner det - er, at jeg da aldrig ville låne min
> cykel ud til nogen... Har det med den - som jeg har det konen... Dem
> låner man ikke lige ud...

Hæ? Måte på å være gjerrig/eiekjær! Får ikke kona di bestemme selv?

--
Magne Ténéré/Endupamp
(en liten dans?)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 14-04-04 11:42

"Allan" <nix> writes:

> 1000 tak... Havde aldrig fundet det selv... Hvor har du din viden fra?

I dette filfælde <http://usenet.dk/grupper.pl>, men derudover følger
jeg i perioder news:dk.admin, og så driver jeg min egen newsserver.

> Nej grunden til jeg nævner det - er, at jeg da aldrig ville låne min cykel
> ud til nogen... Har det med den - som jeg har det konen... Dem låner man
> ikke lige ud...

Jeg har nu (senest i weekenden) haft gode oplevelser med at bytte
cykel med folk fra klubben. Det er nu også sjovt at få prøvet andre
cykler end sin egen.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : MKS - 74

Dato : 14-04-04 11:46

On Wed, 14 Apr 2004 12:42:22 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

>Jeg har nu (senest i weekenden) haft gode oplevelser med at bytte
>cykel med folk fra klubben. Det er nu også sjovt at få prøvet andre
>cykler end sin egen.

Ditto her, jeg har sjældent et problem med at låne mine cykler ud, men
siger undertiden nej tak til at låne andres .

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : mikkel paulsen

Dato : 14-04-04 22:29

zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk (Carsten) wrote in message news:<c5gmff$64u$1@abbeden.bunk.cc>...
> [...]
>
> Carsten
> ZZR-1100
>
> P.S. Kun kbh området (dækkende til f.eks. roskilde)

Har ikke lige fået Mc, men kigger på en, samt et Mc-kørekort.
men med den cykel burde der da være nogen som ville bytte, den er jo vild nok :)