NSU MAX Special Restaurering.
Fra : Steen Gruby

Dato : 12-04-04 21:57

Hej NG.

Som jeg skrev i en anden tråd (1. Cyl. MC), skrider mit
restaureringsprojekt nu endelig fremad.
Jeg har brugt lidt af Påsken til at tage nogle foto og lave en
beskrivelse af hvor jeg foreløvigt er kommet til, så for de
nostalgiinteresserede er der lidt at kigge på her:
http://www.gruby.dk/nsumax.htm

Jeg ved godt at det ikke er nogen dybere beskrivelse.
Den må i have til gode til projektet er færdigt.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : MKS - 74

Dato : 12-04-04 22:00

On Mon, 12 Apr 2004 22:57:23 +0200, Steen Gruby <oz9zi@(AT)gruby.dk>
wrote:

>Jeg har brugt lidt af Påsken til at tage nogle foto og lave en
>beskrivelse af hvor jeg foreløvigt er kommet til, så for de
>nostalgiinteresserede er der lidt at kigge på her:
>http://www.gruby.dk/nsumax.htm

Damn Steen, du fik vist ikke leget færdig med Lego-klodserne da du var
barn hva' (eller hvad det nu var), selvom den slags ikke siger mig det
helt store personligt så fremtvinger projektet nu alligevel dyb
respekt....

--
-Michael

Fra : Steen Gruby

Dato : 12-04-04 23:14

On Mon, 12 Apr 2004 22:59:53 +0200, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

Hej Michael.

> [...]
>barn hva' (eller hvad det nu var), selvom den slags ikke siger mig det
>helt store personligt så fremtvinger projektet nu alligevel dyb

Jeg kan også garantere dig at det var en større opgave end jeg havde
forestillet mig, men pyt.
Forskelle på drenge og mænd er blot prisen på deres legetøj

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Gerdur&Frank

Dato : 13-04-04 08:47

"Steen Gruby" <oz9zi@(AT)gruby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.gruby.dk/nsumax.htm
>
> Jeg ved godt at det ikke er nogen dybere beskrivelse.
> Den må i have til gode til projektet er færdigt.

hej Steen, det er sørme en ordentlig mundfuld du er ved at gabe over, men
det er tydeligt at se, du bruger den tid det tager.
hatten af for folk der kaster sig ud i sådanne renoveringer, glæder mig
meget til at se resultatet.

Frank

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-04-04 20:14

On Tue, 13 Apr 2004 09:47:24 +0200, "Gerdur&Frank" <gerdur@get2net.dk>
wrote:

Hej Frank.

> [...]
>det er tydeligt at se, du bruger den tid det tager.
>hatten af for folk der kaster sig ud i sådanne renoveringer, glæder mig

Mange tak
Det har indtil nu været værre end jeg troede fra starten, men nu er
jeg kommet så langt, og så vil jeg også se resultatet.
Jeg skal nok opdatere siden når der er noget at vise frem.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo