Burgman
Fra : Jan

Dato : 12-04-04 18:30

Hej

Jeg hører meget gerne hvis nogle har erfaringer med Suzuki Burgman 400

Venlig hilsen Jan

Fra : Danni Karstensen

Dato : 12-04-04 19:22

Hej Jan...
jeg har lejet sådan en fætter da jeg var på ferie Jeg syntes at den
kørte rigtigt godt og har et udenmærket træk har også overskud til en
overhaling på lande vejen. det er en fin maskine. sider godt og er i læ for
vinden. Bagsædet er ikke så godt til længere ture men kan dog sæktens bruges

Fra : anders majland

Dato : 12-04-04 19:08

> Jeg hører meget gerne hvis nogle har erfaringer med Suzuki Burgman 400

Har ikke selv, men har fulgt dem gennem årene ... (og har i et par år
læst udenlandske scooterblade så jeg kan sikkert godt krave nogle tests
frem. Roller Special 25000km test er vist blandt de meste interessante)
De første årgange har lidt småproblemer med bla. strålerne i baghjulet
og udstødninger der rasler istykker. Desuden er der vist noget i
elsystemet man bør kigger efter... Men regn ikke med at de kan holde til
timevis med bundgas på en tysk autobahn ...

Noget specifikt du er intersseret i ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jan

Dato : 12-04-04 20:09

Hej Anders

Det ville være lækkert hvis du kunne skaffe en test af dyret.
Det jeg er interesseret er om jeg kan bruge den som alternativ til
motorcykel.
Det ser ud som om den er rimelig kvik i det.
Den ser ud til at være passager-venlig når man ikke er vant til at køre
"normal" MC

Jan

meddelelse news:c5envt$pk0$2@sunsite.dk...

Fra : anders majland

Dato : 12-04-04 21:53

> Det jeg er interesseret er om jeg kan bruge den som alternativ til
> motorcykel.

Det er en motorcykel

Jeg vil mene den kan stort set det samme som enhver anden gademc med
30hk. Den er nok ikke den hurtigste af dem på små snoede veje eller i
topfart, men man sidder rimeligt i læ (hvis man ikke har alt for lange
ben) og den kan også holde en rimeligt topfart på motorvej.

> Den ser ud til at være passager-venlig når man ikke er vant til at
> køre "normal" MC

Der er godt plads på sofaen bagpå ... Da den kom frem skulle man vel
næsten op i en goldwing for at få den størrelse sofa, men siden er
udvalget blevet større .... I skal bare ud og prøve en

Se evt også www.maxiscooter.dk der er også et på burgmans