Lydguf til Hekto
Fra : Pwh

Dato : 12-04-04 08:53

Fra : p.mariegaard

Dato : 13-04-04 21:46

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:407a4ada$0$137$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> http://www.kr-1s.com/media/audio/ninja.mp3
>
> /Jens
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=420
>
> Er du nu sikker på, at det er en KR-1; selv om Hekto selv synes at han
kørte vildt på sin, ja så lød den ikke tilnærmelsesvis som lydklippet
hilsen
Poul, som stadig har mindelser om KR-1 lugten i næseborene

Fra : Hekto

Dato : 13-04-04 23:09

In article <c5hjem$1bu$1@sunsite.dk>, p.mariegaard@post.tele.dk says...
> kørte vildt på sin, ja så lød den ikke tilnærmelsesvis som lydklippet
> hilsen
> Poul, som stadig har mindelser om KR-1 lugten i næseborene

Jo, den lydder rigtigt nok! Med åben luftfilterkasse og det hele! Min
tinitus får abstinenser! Savle!

Nej, Poul! Du kom jo aldrig op og hørte lyden sådan rigtigt! Du blev jo
nede bagved og nøjedes med duften! ;oP
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Pwh

Dato : 14-04-04 16:14

p.mariegaard wrote:
> [...]
> hilsen
> Poul, som stadig har mindelser om KR-1 lugten i næseborene

Hov, har Hekto ligget og skamfyret min KR-1'er :-@
Han sagde ellers at han kun brugte den til at kører til kirke om søndagen
og aldrig havde den over 8000rpm
Bortset fra at kvaliteten ikke er for god på klippet så tror jeg at det er en KR-1,
det passer meget godt med det jeg hører når jeg kører til kirke om søndagen

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 14-04-04 16:49

Pwh wrote:

> [...]
> det passer meget godt med det jeg hører når jeg kører til kirke om søndagen

Nej, nej! Kun ved særlige lejligheder, kom den over 8.000!!!

--
/Hekto ... der altid har syntes at det var noget særligt at dreje rundt
om hjørnet og ud på Ring4 ;oP