Nødråb VTR1000F
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-04 09:39

Hej

Forkert gruppe, men det er nu engang her I er.

Er der nogen der ligger inde med en udskiftet, defekt knastkædestrammer til
en Honda VTR 1000 F ? Det er muligvis den samme som CBR 600, måske flere
modeller. Jeg skal kun bruge aluminiumshuset, resten må gerne være defekt.
Normalt er det vist fjedermekanismen der giver op, så der ligger måske et
hus og "flyder" et eller sted fra en udskiftet, og som jeg kunne arve ?

David Silver har klokket i adresseringen af pakken med reservedele, og UPS
er kropumulige at danse med, så pakken ender nok desværre tilbage på DS'es
bord , og udsigten til yderligere 10 - 14 dages ventetid er sgu' for
skræmmende :-|

mvh
Orla

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 12-04-04 01:37

Brug aldrig UPS.

Da jeg boede i Danmark havde problemer med UPS når Motor-Works i England
sendte pakker via UPS. Og her i Thailand resulterede det i 6 ugers
leveringstid kontra normalt 3 - 9 dage da David Silver Spares (DSS) endte en
pakke via UPS.

UPS ville have mere end 500 Kr. i ekspeditionsgebyr selvom jeg allerede
havde betalt DSS for forsendelsen hvilket jo kostede under 100 Kr da det var
en let pakke. Og UPS krævede også at jeg skulle tagede 750 km fra Chiang Mai
til Bangkok efter pakken. Efter de 6 ugers slagsmål resulterende i over 30
telefonsamtaler og e-mail, fik jeg dog pakken uden at skulle betale ekstra,
men med 45 % betaling for told.
En pakke sendt samme dag fra Moto-Bins i England kom efter de nævnte 9 dage,
og Steve i Moto-Bins fraråder også at bruge UPS da de selv tidligere har
haft problemer med dem.

Så advar alle udenlandske firmaer der skal sende noget bestilt mod at bruge
UPS.

Jeg skal jo selv bruge DSS fremover efter dele til min Honda XR 250 og VTR
1000 så det er jo umuligt hvis man skal vente 6 uger på en pakke og betale
unødige afgifter. Til min BMW for jeg jo dele fra Moto-Bins efter 3 - 9 dage
fordi de blot sendes via postvæsenet.

Mvh. Gert Thorgersen

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-04 08:28

Orla Pedersen skrev i meddelelsen
<40790439$0$481$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>Normalt er det vist fjedermekanismen der giver op, så der ligger måske et
>hus og "flyder" et eller sted fra en udskiftet, og som jeg kunne arve ?

Jeg ved nu med sikkerhed at den _ikke_ passer fra en CBR 600 f2. Tak for
hjælpen Bager

mvh
Orla