KTM tænding??
Fra : Gerdur&Frank

Dato : 11-04-04 09:17

Hej min lillebror har lige brandt tændingen på sin 250 ktm, forhandleren vil
have 2000kr for en ny stator/ankerplade. så jeg tænkte jeg lige ville høre
om der var nogen her der vidste hvor man evt. kunne købe det billigere, jeg
har kikket på ebay uden held. Det er ok hvis det er et brugt tændingssystem,
hvis det bare virker, eller måske en tysk eller svensk forhandler jeg er
meget åben for forslag.

mvh. Frank

Fra : Michal

Dato : 11-04-04 13:14

On Sun, 11 Apr 2004 10:17:00 +0200, Gerdur&Frank wrote:
> [...]
> hvis det bare virker, eller måske en tysk eller svensk forhandler jeg er

Den der tyske forhandler jeg hører alle nævne men ikke kan huske hvad
hedder selv? :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 11-04-04 15:21

Michal griflede i news:c5bcqc$qd8$4@sunsite.dk:

www.louis.de ?

--
Hygge...
Daniel

Fra : Michal

Dato : 11-04-04 15:40

On Sun, 11 Apr 2004 16:21:25 +0200, Daniel wrote:
> Michal griflede i news:c5bcqc$qd8$4@sunsite.dk:
>
> www.louis.de ?

Ja, lige præcis :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Gerdur&Frank

Dato : 11-04-04 18:34

"Michal" <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, lige præcis :)
>
> --
> Venlig Hilsen
> Michal
> Den nysgerrige på DT175 '96

hej jeg tror ikke louis.de ligger inde med reservedele, det er fortrinsvis
ekstraudstyr og sliddele, iøvrigt en glimragende biks. jeg må nok poste
spørgsmålet i en af enduro klubberne..

mvh Frank

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-04-04 19:57

"Gerdur&Frank" <gerdur@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> hej jeg tror ikke louis.de ligger inde med reservedele, det er fortrinsvis
> ekstraudstyr og sliddele, iøvrigt en glimragende biks. jeg må nok poste
> spørgsmålet i en af enduro klubberne..

Du kan prøve http://www.easytrade.net/karlstromsmotor/ eller måske Bert von
Zitzewitz (det er sikkert stavet forkert)

Rittig
KTM SX 250 '02

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-04-04 20:02

"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse

> Du kan prøve http://www.easytrade.net/karlstromsmotor/ eller måske Bert
von
> Zitzewitz (det er sikkert stavet forkert)

http://zitzewitz.ebootis.de/

Eller måske http://www.schneidercycles.de/ ?

Rittig

Fra : Gerdur&Frank

Dato : 11-04-04 22:53

> "Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse

> [...]

tak for svarene jeg skal lige have fundet reservedelsnummeret, så tror jeg
de har den i sverige

Frank