Hvornår skal en hjembragt MC efter udlands~
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 09-04-04 22:53

Hej NG..

Hvornår skal man indregistrerer et motorkøretøj der er hjembragt efter
længerevarende ophold i udlandet (>6mndr.) ?

- Altså hvor man "løbesnor" man har inden hammeren falder :)

Links til konkret lovgivning vil være lækkert ..

MVH
Nikolaj
Rosieres pres Troyes - France

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-04-04 22:58

"Nikolaj B. Kjeldsen" <ask@me.plz.invalid> writes:

> Hvornår skal man indregistrerer et motorkøretøj der er hjembragt efter
> længerevarende ophold i udlandet (>6mndr.) ?
>
> - Altså hvor man "løbesnor" man har inden hammeren falder :)

AOL. Jeg er med på en lytter

/Kai

Fra : Jan Vagle

Dato : 10-04-04 01:41

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> [...]

!. Skyd hele regjeringen ev. spreng dem i luften ved neste storte møte
2. Invelg deg selv som enehersker eller diktator..
3. Så ordner du det selv

ALT: BLØ, BLØDE... betal 50% skat + 25% Moms oventil.. det alene utgir 75%
betal så 200% i div unnskyldninger.... d.v.s lev lykkelig videre med 0.08%
av intekten din..

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 10-04-04 08:12

Jan Vagle <bonesREMOVE@broadpark.no> writes:

> [...]
> betal så 200% i div unnskyldninger.... d.v.s lev lykkelig videre med 0.08%

Jeg fornemmer en vis bitterhed her. Er det noget du vil tale om, Jan?

--Kai

Fra : Jan Vagle

Dato : 10-04-04 08:39

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Jeg fornemmer en vis bitterhed her. Er det noget du vil tale om, Jan?

Har du en psykologisk rigtig s
jeselong ?

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Jan Vagle

Dato : 10-04-04 08:48

Jan Vagle wrote:

> Har du en psykologisk rigtig s
> jeselong ?

Åh nej ! Kører Tmax..den e nog rigtigvis en scooter med 40 hk.. ,men siden
den truer det Danske samdfund slig... betal 60-000 så er alt i orden...

Reg-meg-i-helvede..

Italien er en fin plads har jeg hørt...

--
Jan Vagle