Billeder fra træf i Esbjerg
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-04-04 01:23

Hvis nogen har lyst at kigge er her et par billeder fra skærtorsdag i
Esbjerg:
http://hs235.dk/galleriet/index.php?pageType=folder&currDir=./MC_Tr%E
6f_Esbjerg

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/blog/ ::...
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 09-04-04 06:03

"Henrik Stidsen" skrev i en meddelelse
> Hvis nogen har lyst at kigge er her et par billeder fra skærtorsdag i
> Esbjerg:

http://hs235.dk/galleriet/index.php?pageType=folder&currDir=./MC_Tr%E6f_Esbjerg

Ser ud til vejret var med de fremmødte, hvor mange var der mon i år?1?

kim..

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 09-04-04 17:55

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis nogen har lyst at kigge er her et par billeder fra skærtorsdag i
> Esbjerg:
> http://hs235.dk/galleriet/index.php?pageType=folder&currDir=./MC_Tr%E
> 6f_Esbjerg

http://hs235.dk/galleriet/index.php?currDir=./MC_Tr%E6f_Esbjerg&pageType=image&image=086DSCF2075.jpg&startFrom=10

Det er dælme da onkel farmand her, men synes godt nok den ser klein ud der

Udemærket træf, kom hjem kl. 0530 og sov vist før jeg kom ind.

Så stod den på Pizza, så nu kører den igen

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-04-04 08:47

Jep. Vejret blev bedre end ventet. Især til hjemturen næste dag. Høj sol og
små veje.

Udemærket sted de har fået nu, nu er der plads til alle MC'er, sådan en dag,
det var jo altid problemet førhen

--
Mvh.
Henrik