Fremgangsmåde ved kb af MC
Fra : Christian

Dato : 09-04-04 18:54

Blot for at være 100% sikker, er der så en venlig sjæl som vil fortælle
(skære ud i pap :P) hvad der rent pratisk skal ordnes ved køb af en MC, og i
hvilken rækkefølge og hvilke tidsfrister der evt. er i den forbindelse!

Findes der iøvrigt en standard formular ved ejerskifte af en brugt MC, eller
er det blot noget som man selv nedfælder på et stykke papir ?

Alt information i forbindelse med køb modtages meget gerne, da det hele er
nyt for mig, og jeg vil helst undså at lave nogle fatale fejl (og så vil jeg
også gerne have købt en MC hurtigst muligt :p).

På forhånd tak.
Mvh. Christian

Fra : dsadas

Dato : 08-04-04 20:54

"Christian" <chr*remove*@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> også gerne have købt en MC hurtigst muligt :p).

http://www.stopindbrud.dk/default.asp?ID=588

/Tralala

Fra : Ole Baun

Dato : 09-04-04 05:24

> [...]
eller
> er det blot noget som man selv nedfælder på et stykke papir ?

Hej Christian

Prøv
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.fritid.motorcyke
og så skriv f.eks.: ejerskifte
det giver 329 tråde hvor det har været nævnt.

Ole Baun
Aalborg

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-04-04 15:24