Tilbud på tasker hos M&P
Fra : NielSV650

Dato : 08-04-04 18:26

Hej ng,

Der var for noget tid siden en der havde fundet nogle billige tasker, men de
ville vist ikke sende til DK.

M&P har ½ pris på nogle Oxford tasker og ved bestilling inden 12. april
burde der oven i hatten være 10%
http://www.mandp.co.uk/homepage.aspx?Offers=X99&title=Special%2BOffers&Refer
rer=X99

Niels
S FAU harlekin
http://dfmc.dk/158

Fra : Thomas Rudbeck

Dato : 08-04-04 19:07

Det lyder billigt, men jeg har lidt svært ved at se hvad det er der følger
med i det taskesæt. Syntes det er nogle mærkelige billeder.

Og hvordan kan man vide om de kan monteres på lige netop min mc?

/Thomas
Moto Morini Dart 400

Fra : Thomas Rudbeck

Dato : 08-04-04 19:21

Og er dette sæt hos louis.de ikke lige så funktionelt?
(sættet med bestillingsnr: 10025335)

Thomas
Dart 400

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 08-04-04 19:55

Louis taskesættet fungerer ganske fint, og jeg har et sæt, der adrig har
været brugt, som du kan købe billigt. Jeg har fået faste tasker på min.

Jan Strandgaard

Fra : Thomas Rudbeck

Dato : 08-04-04 23:11

> Louis taskesættet fungerer ganske fint, og jeg har et sæt, der adrig har
> været brugt, som du kan købe billigt. Jeg har fået faste tasker på min.
>
> Jan Strandgaard

Er det genau det samme som det på louise.de eller hvad? Hvad vil du have for
det? Og hvor i landet bor du?

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 09-04-04 07:36

Ja, Ganz genau
det koster 400,-
Jeg bor i Hinnerup, 15Km fra Århus

- og egentligt hører denne vel hjemme i
dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked.......

\\Jan