Anbefaling af kåbeglas :)
Fra : S.G

Dato : 07-04-04 16:40

Nu har jeg lige fået et fabbri kåbeglas (dobble bobble) ind af døren til min
TL1000S. Det er monteret. Det kostede 850,- med efterkravsgebyr. ved
sbfiberdesign
Det kan kun anbefales. Ren finish mæssig og design mæssig overgår det MRA
med mange længder. Samt dem der hænger fx nede ved Bruun Larsen i Odense
(kender kke mærket, me de koster 1200,-)
I kan finde et par billeder her
http://www.sbfiberdesign.com/html/kaabeglas_fab_gsx1300r_db_satin_tonet.html
http://www.sbfiberdesign.com/html/kaabeglas_fab_gsxr1000_03db_klar_1.html

Jeg har købt i let tonet. Jeg har haft flere MRA glas, men må indrømme at
dette finish slår dem alle :) (osse derfor jeg skriver) især til prisen.
Så mangler jeg bare denne plov:
http://www.sbfiberdesign.com/html/street_style_tl1000s_1.html
Som efter min mening klart er den fedeste plov kontra mange af de andre på
markedet.
og denne sædebund:
http://www.sbfiberdesign.com/html/saedebund_tl1000s_roed.html

Så skulle TL´eren blive tilstrækelig ond og ikke ligne alle de andre :)

S.G Odense
TL1000S

SeS i Esbjerg imorgen :)