/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Skruzuki ... æv æv
Fra : Moller


Dato : 07-04-04 21:36

Nu den sku gal igen... trykker på start knappen og der sker ikke en
skid, ikke engang et lille klik fra starterrelæ'et, eller en summen som
om starteren i det mindste prøver at snure rundt :(

I dag starter den så fint, og tænker det nok var pga. regnen, så af med
stik osv. oppe ved styret og renser det med kontaktrens, samt diverse
kontakter som har med starter delen at gøre..

Da jeg så køre hjem , så holder jeg inde på en tankstation. da jeg så
skal køre igen, sker det igen... men det har jo ikke regnet i dag osv.
så hva helvede kan det være. hiven i stik, kabler osv... og
ligepludselig virker den sgu igen :( æv æv

Nå, men hvis jeg skal ha fikset dette må jeg vel gå alle ledninger osv.
igennem der kan påvirke starteren, men jeg er lidt i tvivl... da jeg
ikke kan høre klikket fra startrelæ'et så kan jeg vel gå ud fra at dette
ikke har noget med selve starteren at gøre eller hvad ?

Skal lige siges der er masser af strøm på, dette er målt efter.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

 
 
Lars B Madsen (07-04-2004)
Kommentar
Fra : Lars B Madsen


Dato : 07-04-04 21:36

Min yamaha lavede samme nummer sidste efterår, der skildte jeg det hele af
og samlede det igen.. Det løste problemet, men jeg ved sku stadig ikke hvad
der gik galt, eller hvornår det sker igen for den sags skyld..
Så jeg ville være taknemmelig hvis du gider skrive når du hitter ud af det.

--
Madsen - SZR 660
"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:40746565$0$131$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
Nu den sku gal igen... trykker på start knappen og der sker ikke en
skid, ikke engang et lille klik fra starterrelæ'et, eller en summen som
om starteren i det mindste prøver at snure rundt :(

I dag starter den så fint, og tænker det nok var pga. regnen, så af med
stik osv. oppe ved styret og renser det med kontaktrens, samt diverse
kontakter som har med starter delen at gøre..

Da jeg så køre hjem , så holder jeg inde på en tankstation. da jeg så
skal køre igen, sker det igen... men det har jo ikke regnet i dag osv.
så hva helvede kan det være. hiven i stik, kabler osv... og
ligepludselig virker den sgu igen :( æv æv

Nå, men hvis jeg skal ha fikset dette må jeg vel gå alle ledninger osv.
igennem der kan påvirke starteren, men jeg er lidt i tvivl... da jeg
ikke kan høre klikket fra startrelæ'et så kan jeg vel gå ud fra at dette
ikke har noget med selve starteren at gøre eller hvad ?

Skal lige siges der er masser af strøm på, dette er målt efter.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"



Henrik Nielsen - Rap~ (07-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 07-04-04 21:47

Prøv at måle spændingen er diverse kontaktsæt (startknap, startrelæ..), når
de er sluttet. Hvis der er en spænding, er det et dårligt kontaktsæt. Det
kan også være dårlige forbindelser i stik, polsko mv. Mål evt. spænding fra
+pol ned til startrelæ, mens du forsøger at starte. Den skal være meget tæt
på 0 volt. Tjek også stelforbindelse(r)

Det kunne være mulige fejlkilder... Håber du finde fejlen.

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



--=Stone=-- (07-04-2004)
Kommentar
Fra : --=Stone=--


Dato : 07-04-04 22:01


*Cut*
Nå, men hvis jeg skal ha fikset dette må jeg vel gå alle ledninger osv.
igennem der kan påvirke starteren, men jeg er lidt i tvivl... da jeg
ikke kan høre klikket fra startrelæ'et så kan jeg vel gå ud fra at dette
ikke har noget med selve starteren at gøre eller hvad ?

Skal lige siges der er masser af strøm på, dette er målt efter.

*Cut*

Jeg havde nøjagtig samme prob. sidste forår med min CB'er - først skiftede
jeg relæet.. uden held.. målte alt efter spænding ok... det viste sig til
sidst at starteren var gået ( anker ), en renovering er lidt dyr, så jeg
købte en ny/brugt for 500.- og havde ingen probs. derefter.

Du kan måske finde ud af om det er starteren, ved at slå let på den med en
gummi hammer, og så forsøge at starte - springer den igang, kan du godt
regne med at det er den der har det skidt. Jeg kunne i en periode efter jag
fandt ud af at det var starteren, bruge dette trick, til jeg fandt den
brugte starter.

Men mål nu alt efter før du fare ud og køber div. dyre reservedele som viser
sig at være unødvendig

Good Luck..

--
Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters





Moller (07-04-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 07-04-04 23:05

--=Stone=-- wrote:


> Jeg havde nøjagtig samme prob. sidste forår med min CB'er - først skiftede
> jeg relæet.. uden held.. målte alt efter spænding ok... det viste sig til
> sidst at starteren var gået ( anker ), en renovering er lidt dyr, så jeg
> købte en ny/brugt for 500.- og havde ingen probs. derefter.

   Så spørg jeg måske dumt... kunne du høre startrelæet klikke ? eller er
der ikke sådan et på en CB, når det skete ? min udelukkelse metode går
på at hvis relæet ikke klikker, så må det være styre spændingen til
dette som kikser og ikke selve starteren... men måske tager jeg fejl der.

> Du kan måske finde ud af om det er starteren, ved at slå let på den med en
> gummi hammer, og så forsøge at starte - springer den igang, kan du godt
> regne med at det er den der har det skidt. Jeg kunne i en periode efter jag
> fandt ud af at det var starteren, bruge dette trick, til jeg fandt den
> brugte starter.

   Kom der nogen som helst lyde eller noget fra din stater når den ikke
ville i gang ?

>
> Men mål nu alt efter før du fare ud og køber div. dyre reservedele som viser
> sig at være unødvendig

   Gir den hele armen i morgen, skal bare finde den dumme fejl.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

--=Stone=-- (08-04-2004)
Kommentar
Fra : --=Stone=--


Dato : 08-04-04 09:38


"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:40747a45$0$133$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
--=Stone=-- wrote:



Så spørg jeg måske dumt... kunne du høre startrelæet klikke ? eller er
der ikke sådan et på en CB, når det skete ? min udelukkelse metode går
på at hvis relæet ikke klikker, så må det være styre spændingen til
dette som kikser og ikke selve starteren... men måske tager jeg fejl der.

**Jeg kunne hører relæet klikke...


Kom der nogen som helst lyde eller noget fra din stater når den ikke
ville i gang ?

**Nej


Gir den hele armen i morgen, skal bare finde den dumme fejl.

**Det er forståligt


--
Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters




Armand (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 08-04-04 13:23


--=Stone=-- <bugtrupNOSPAM@email.dk( Fjern NOSPAM )> skrev i en
news:c51q6n$2p75$1@news.cybercity.dk...
>
>
> Du kan måske finde ud af om det er starteren, ved at slå let på den med en
> gummi hammer, og så forsøge at starte - springer den igang, kan du godt
> regne med at det er den der har det skidt. Jeg kunne i en periode efter
> jag fandt ud af at det var starteren, bruge dette trick, til jeg fandt den
> brugte starter.

Man kan på enkleste måde undersøge om prob. ligger ved kullene, ved at sætte
i gear og nykke motorcyklen baglæns nogle gange - Dét vil trække starteren
med (qua bagvendt bevægelse igennem starterdrevet) og vil i kraft af den
baglæns
rotation kunne vrikke en given kulstump ned og få kontakt!
Ergo: Kan man få gang i starteren v.h.a. dette trick, er fejlen slidte kul!

Jeg tror personligt at det er problemer med en af starterens
idiot-sikringer: Støtteben frigears og koblings -kontakter!
Fejlsøgning kunne udføres ved at kortslutte ledningerne til én af disse
kontakter så tæt på det givne styre-relæ som muligt og se om man slipper af
med problemet, og derefter siden spore fejlen på dén linie problemt måtte
vise sig
at ligge i!

--
Armand.





JBH (07-04-2004)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 07-04-04 22:20


"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:40746565$0$131$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
Nu den sku gal igen... trykker på start knappen og der sker ikke en
skid, ikke engang et lille klik fra starterrelæ'et, eller en summen som
om starteren i det mindste prøver at snure rundt :(


Snip..


Sidder der en sikkerhedskontakt på støttefoden ?


mvh
JBH





Moller (07-04-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 07-04-04 23:00

JBH wrote:

> Snip..
>
>
> Sidder der en sikkerhedskontakt på støttefoden ?

   Ja, men den har kun noget at sige hvis maskinen ikke er i frigear.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

JBH (08-04-2004)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 08-04-04 08:21


"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:4074791d$0$133$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
JBH wrote:

> Snip..
>
>
> Sidder der en sikkerhedskontakt på støttefoden ?

Ja, men den har kun noget at sige hvis maskinen ikke er i frigear.

Eller hvis kontakten "tror" den ikke er i frigear pga. snavs på
kontaktfladerne ?

mvh
JBH





Steen Gruby (07-04-2004)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 07-04-04 23:26

On Wed, 07 Apr 2004 22:36:08 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:

Hej.

>Nu den sku gal igen... trykker på start knappen og der sker ikke en
>skid, ikke engang et lille klik fra starterrelæ'et, eller en summen som
>om starteren i det mindste prøver at snure rundt :(
>
Nu kan jeg ikke lige huske om der er sikringskredsløb på din MC.
Mange moderne MC'er har sikringskresløb, der bevirker at starteren kun
kan aktiveres hvis koblingen er trukket, sidestøttebenet er inde og at
den står i frigear.
Du bør først og fremmest sikre dig at du overholder de "regler" der
for start af din MC.
Hvis den stadig ikke vil starte er der mere end et sted at kigge.
Det er ikke bare startknappen og startrelæet.
Dårlige kontakter til kobling, sidestøtteben og i særdeleshed frigear
indikatoren kan volde problemer.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Moller (07-04-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 07-04-04 23:57

Steen Gruby wrote:


> Nu kan jeg ikke lige huske om der er sikringskredsløb på din MC.

   jo jo, det er der skam.

> Mange moderne MC'er har sikringskresløb, der bevirker at starteren kun
> kan aktiveres hvis koblingen er trukket, sidestøttebenet er inde og at
> den står i frigear.

   Koblingen inde, og i frigear... eller koblingen inde, og
sidestøttebenet oppe.

> Du bør først og fremmest sikre dig at du overholder de "regler" der
> for start af din MC.

   Jeg tog ledningerne til koblingskontakten af, og kortsluttede dem, det
gjorde ingen forskel... da jeg var i frigear (frigearslampen lyste) har
sidestøttebenet ikke noget at sige.

> Hvis den stadig ikke vil starte er der mere end et sted at kigge.
> Det er ikke bare startknappen og startrelæet.
> Dårlige kontakter til kobling, sidestøtteben og i særdeleshed frigear
> indikatoren kan volde problemer.

   Hvis frigears indikatoren lyser, mon så ik den virker ??? men på den
anden side, det kan jo være en ledning videre fra denne.


--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

JBH (08-04-2004)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 08-04-04 08:24


"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:40748653$0$124$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
Steen Gruby wrote:


> Nu kan jeg ikke lige huske om der er sikringskredsløb på din MC.

jo jo, det er der skam.

> Mange moderne MC'er har sikringskresløb, der bevirker at starteren kun
> kan aktiveres hvis koblingen er trukket, sidestøttebenet er inde og at
> den står i frigear.

Koblingen inde, og i frigear... eller koblingen inde, og
sidestøttebenet oppe.

> Du bør først og fremmest sikre dig at du overholder de "regler" der
> for start af din MC.

Jeg tog ledningerne til koblingskontakten af, og kortsluttede dem, det
gjorde ingen forskel... da jeg var i frigear (frigearslampen lyste) har
sidestøttebenet ikke noget at sige.

> Hvis den stadig ikke vil starte er der mere end et sted at kigge.
> Det er ikke bare startknappen og startrelæet.
> Dårlige kontakter til kobling, sidestøtteben og i særdeleshed frigear
> indikatoren kan volde problemer.

Hvis frigears indikatoren lyser, mon så ik den virker ??? men på den
anden side, det kan jo være en ledning videre fra denne.

Frigerars indikator og starter kan sagtens være lavet med 2 forskellige
kredsløb.


mvh
JBH



Steen Gruby (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 08-04-04 08:34

On Thu, 08 Apr 2004 00:56:38 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:

Hej.
>
>   Hvis frigears indikatoren lyser, mon så ik den virker ??? men på den
>anden side, det kan jo være en ledning videre fra denne.

Ja, eller ----
Ledningerne fra sidestøtteben og kobling samles i et par dioder.
Det kan være forbindelserne til dem eller videre til tændboksen.
Du ka' jo evt. prøve at lægge udgangen på diodebroen (=indgangen på
tændboksen) til stel.

Under alle omstændigheder er der noget der tyder på kontaktfejl.
Eller hvad med noget så idiotisk som en defekt dødmandsknap?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Futte & Co. (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Futte & Co.


Dato : 08-04-04 16:10


"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:40748653$0$124$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
Steen Gruby wrote:



> Hvis den stadig ikke vil starte er der mere end et sted at kigge.
> Det er ikke bare startknappen og startrelæet.
> Dårlige kontakter til kobling, sidestøtteben og i særdeleshed frigear
> indikatoren kan volde problemer.

Hvis frigears indikatoren lyser, mon så ik den virker ??? men på den
anden side, det kan jo være en ledning videre fra denne.


Hej Lars

Jeg har lige skiftet kul og startrelæ.
Jeg havde ikke haft batteri på hele vinteren og kunne så ikke få den til at
ta ved den nyrenoverede starter.
Først koblede jeg kablet til starteren direkte til hovedsikringen, starteren
virkede.
Så målte jeg på styrestrømskablet, hvis det hedder så'en, samtidig med tryk
på startkontakten, der var rigeligt med strøm på.
Det eneste der ikke var spænding på var altså kablet til starteren. Nyt relæ
på, og nu ka'en bare


--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975
http://dfmc.dk/?id=70



Jon & Ann-Rikka (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Jon & Ann-Rikka


Dato : 08-04-04 06:13


"Nu den sku gal igen... trykker på start knappen og der sker ikke en
skid, ikke engang et lille klik fra starterrelæ'et, eller en summen som
om starteren i det mindste prøver at snure rundt :(
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tjah... det tyder meget på en ledning med dårlig forbindelse.. Kan huske at
jeg engang på min EU-scooter havde problemer med starteren.. det viste at
være syre fra batteriets udlufningsslange der havde ædt en ledning nede i et
stik...

Prøv at kigge dine stik igennem igen, og tjek om forbindelserne kan være
løse


--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer nu hos Novo
Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250



Kim Hansen (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Kim Hansen


Dato : 08-04-04 06:39


Jeg prøvede det på min gsx750es for nogle år siden, den havde
overvintret i min garage. Der virkede starteren også kun nogle gange.
Det var min starter kontakt det var galt med, den var meget simpelt
lavet. Det var bare to messing-plader der blev presset sammen i et
næsten åbent kontakthus. Der var lidt ir på pladerne, så en tur med
sandpapir, og den virkede resten af tiden jeg havde maskinen.



M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Hans Holten-Lund (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Hans Holten-Lund


Dato : 08-04-04 10:27

Hej Moller,

Det er altid en god ide at rense batteripolerne og polskoene og give dem
polfedt (jeg har en tube hvis du mangler), det kurerede et lignende
startproblem jeg havde på min MC. Lad også batteriet helt op når du nu er i
gang.

Jeg håber du får løst problemet snart
Mvh. Hans



Lars Hessellund (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Lars Hessellund


Dato : 08-04-04 15:54


"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:40746565$0$131$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
Nu den sku gal igen... trykker på start knappen og der sker ikke en
skid, ikke engang et lille klik fra starterrelæ'et, eller en summen som
om starteren i det mindste prøver at snure rundt :(

[cut]

Havde samme problem med min GS650E, jeg fik en mekaniker til at kigge på
det - han skiftede sikringsboksen (kr. 450,-) - det virkede og har ikke haft
problemer siden.

/Lars



Moller (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 08-04-04 17:17

Lars Hessellund wrote:


> Havde samme problem med min GS650E, jeg fik en mekaniker til at kigge på
> det - han skiftede sikringsboksen (kr. 450,-) - det virkede og har ikke haft
> problemer siden.

   hmmm, ku være man skulle måle modstanden igennem den for en sikkerheds
skyld.... men sende den på værksted :) No way, skal ik ha mit kæreste
eje til kvaksalveren, og slet ikke for en El-fejl :)


--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

Moller (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 08-04-04 17:33

Nå, efter en masse gode råd fra jer herinde har jeg studeret El-nettet
for de dele der har med startoren at gøre.

Som nogen skrev, så kunne det være sikkerheds kontakterne (frigear,
sidestøtteben, kobling) , ved kig på El-diagrammet viser det sig at hvis
det var frigears kontakten, så ville lampen slet ikke kunne lyse
(manglende jord gennem ledningen over til de 2 dioder), sidestøttebenet
har ikke noget at sige så længe den er i frigear, så er der de 2 dioder
som påvirker frigears og sidestøttebenets signal... ud med den, måle om
den virkede, og rense forbindelserne til den.

Næste skridt er så sidebens relæ'et som er det som sidestøttebenet eller
frigears kontakten skal trække lavt for at tændings delen tænder... avs,
da jeg tog stikket af var polerne helt lyseblå, og rundt om i stikket
var det også lyseblåt :( nå, fyld det først op med rustfjerne... puste
rent, så fyldes op med kontakt rens... puste rent. bukke lidt i
benenden, sådan at de stramme bedre sammen når stikket samles. Og så
monteres igen... denne gang så stikket hælder nedaf, og derved ikke
virker som et badekar til vandet når det regner :) ... så dette er en
mulig kandidat for fejlen :)

Så tjekkede jeg batteriet en ekstra gang. flot tomgangs spænding (12,7V)
altså slukket maskine... kom så lade apperat på, hmmmm dam der skulle en
del til at lade det op. Nå, af med kabalerne, og ud med batteriet..
montere laderen direkte på polerne, og vupti det gik en del bedre. Nå,
æv, må give Hans Holten-lund ret :( polerne skulle renses, og en gang
polfedt på. Men da jeg ikke havde noget polfedt liggende, nøjes jeg med
at slibe polerne rene og flotte, og så samlede det igen... samt lade
batteriet helt op nu jeg er i gang, men så snart jeg finder noget så
skal der polfedt på... og et nyt batteri, tænker på om hvor godt nu et
batteri fra 96 af, som har kørt 55k km :) så mon ik jeg skal bide i det
sure og købe et varta til 700Kr. :) eller et Saito til 350Kr.... hmm det
er svært. nærighed eller fornuft hvad mon sejre :)

I går var alle kontakte afmonteret oppe ved styret, samt renset og gjort
fine.... stikne op ved styret var renset og tjekket, så de er også
flotte... eneste jeg ikke fik gjort var at slibe blidt med sandparpir på
start knappen, men det må jeg gøre så snart den laver det nummer igen.

Nå, men den starter fint nu, men det gjorde den også i morges... noget
lort at den skifter efter egen befinden med at virke eller ej, for så er
det umuligt at måle sig efter fejlen, uden man skal ha et multimeter med
sig indtil det sker igen



--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

Armand (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 08-04-04 17:41


Moller <news@molnit.com> skrev i en
news:40757dd7$0$133$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> >
> Næste skridt er så sidebens relæ'et ............... avs,
> da jeg tog stikket af var polerne helt lyseblå, og rundt om i stikket
> var det også lyseblåt :( nå, fyld det først op med rustfjerne... puste
> rent, så fyldes op med kontakt rens... puste rent. bukke lidt i
> benenden, sådan at de stramme bedre sammen når stikket samles. Og så
> monteres igen... denne gang så stikket hælder nedaf, og derved ikke
> virker som et badekar til vandet når det regner :) ... så dette er en
> mulig kandidat for fejlen :)

Hov!
Hvor blev vaselinen eller siliconefedtet af??

> ...må give Hans Holten-lund ret :( polerne skulle renses, og en gang
> polfedt på. Men da jeg ikke havde noget polfedt liggende

Nej, deeeet!

--
Armand.




Moller (08-04-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 08-04-04 18:46

Armand wrote:

> Hov!
> Hvor blev vaselinen eller siliconefedtet af??

   Jeg er detsvære en af dem som aldrig for brugt det :( ledte ellers
efter Mini Armands siliconefedts tube, men han har gemt den godt :( så
jeg må nok investere i noget


>>...må give Hans Holten-lund ret :( polerne skulle renses, og en gang
>>polfedt på. Men da jeg ikke havde noget polfedt liggende
>
>
> Nej, deeeet!

   :) hans har lovet at kigge forbi i morgen med noget polfedt :) så skal
den nok blive fedtet ind som en tilkørt hondaejer i Ørstads parken :)


--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

Tony Lorentzen (09-04-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 09-04-04 15:32

Moller wrote:

> :) hans har lovet at kigge forbi i morgen med noget polfedt :) så skal
> den nok blive fedtet ind som en tilkørt hondaejer i Ørstads parken :)

Aaaaaaad!

--
Tony
Fazer 1000



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408912
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste