Stjålet Piaggio Zip
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 04-04-04 20:10

Hej NG!

I nat skete det! Jeg har ellers for vane, at have min kæde på forhjulet, men
havde det altså ikke lige i nat. Den blev stjålet. SATANS! Så hvis i gider,
må i gerne holde udkig - Her er data:

Piaggio Zip - Gammel model, Indregistreret som EU (45) scooter.
Stjålet mellem kl. 02.00 og 10.00 d. 4. april 2004 i Århus C
Mørkelilla lakering - Mørkegrå skjolde i bunden.
Der står FANCY med store typer foran på den lige over lygten.
Skærmen over forhjulet er knækket.
Indregistreringsnr.: DZ 797

Kontakt mig på lasse@roenlev.dk eller 40 61 06 33 hvis du ser eller ved
noget.
På forhånd tak...
Lasse

Fra : Kasperkk

Dato : 05-04-04 20:15

> I nat skete det! Jeg har ellers for vane, at have min kæde på forhjulet,
men
> havde det altså ikke lige i nat. Den blev stjålet. SATANS! Så hvis i
gider,

Kender følelsen Mistede min opel vectra i nat i Odense. Sådan noget skod
( US 34084 )

Der er ikke noget værre en folk der ikke kender forskellen mellem dit og mit

Kasperkk
Gs500 -nu uden sin vectra