? om mc tøj i mindre størrelser
Fra : vmx

Dato : 04-04-04 13:08

Hvor finder man fornuftigt mc tøj i mindre størrelser?
Hun er "kun" 150 cm høj, størrelse 35 i fodtøj.

Robert

Fra : Armand

Dato : 04-04-04 14:46

vmx <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en
> Hvor finder man fornuftigt mc tøj i mindre størrelser?
> Hun er "kun" 150 cm høj, størrelse 35 i fodtøj.

Vi har her i byen et RR-projekt for unger f.o.m. 7.klasse, og det er vores
erfaring at netop mc-støvler i mindre størrelser er svært at opdrive, men
også læderdragter (som vi bruger).
Bedste sted at falde over dem er faktisk på stumpemarkeder, så se at komme
afsted når der afholdes sådanne (forårets store i Herning og det i
Fredericia er lige afholdt, så hvis du ikke skal vente til efteråret er der
måske en mulighed i City-2 (KBH) :-/

--
Armand

Fra : Ninja Rider

Dato : 04-04-04 14:58

Hejsa

Armand wrote:
> [...]
> afsted når der afholdes sådanne (forårets store i Herning og det i
> Fredericia er lige afholdt, så hvis du ikke skal vente til efteråret er der

Mon ikke at www.stumpemarked-herning.dk holder et til i efteråret? Men
der er det self lidt for sent, til denne seson!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Armand

Dato : 04-04-04 16:25

Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i en
> Hejsa

> Mon ikke at www.stumpemarked-herning.dk holder et til i efteråret?

Jo!
Netop derfor ordvalget: "Forårets store"!

--
Armand.

Fra : vmx

Dato : 05-04-04 18:22

> [...]
> afsted når der afholdes sådanne (forårets store i Herning og det i
> Fredericia er lige afholdt, så hvis du ikke skal vente til efteråret er

Tak
- desværre er det med stumpemarkedet jo en smule
for sent nu, så jeg må afsted til kbh, eller finde noget
"online"

Robert