Savle - savle
Fra : KubikH

Dato : 03-04-04 18:43

I går da knægten og jeg var på vej hjem i "Gryden", kom der en Suzuki op på
siden af os
FUUUCKKK sådan en vil jeg osse ha´
En T500, men ekspansionskamre, alutank, enkeltsæde og clip - ons.
Alt unødvendigt "skrammel" var pillet af .... uha det var godt.

Går ellers og mander mig op til at smutte en tur på den nye MZ 1000.
Den er godt nok sprød.

Sammen med 5 andre gutter havde vi nogle forskellige nye MZére med til
bakkeåbningen.
4 forskellige 125ér, en 660ér og så 1000ccén.
Der var en del opmærksomhed omkring dem

Matchpoint.dk har åbent her i påsken, så der skal vrides hane

Ses derude

Niels