Suzuki Rgv 250
Fra : Frank Christensen

Dato : 03-04-04 16:58

Hallo

Jeg skal til at købe cykel til min kæreste. Så jeg vil lige spørge om der
er nogen der har kendskab til denne cykel suzuki rgv 250. Jeg fandt en del
af dem på www.mobile.de.

Hun vil meget gerne have en racer, men hun har kun kortet til lille mc. Er
der nogen der har et forslag til en mc til hende.(hun har ca 35K til den)

Fra : Hekto

Dato : 03-04-04 17:06

In article <c4mmum$qk8$1@abbeden.bunk.cc>, Frankechristensen@hotmail.com
says...
> Jeg skal til at købe cykel til min kæreste. Så jeg vil lige spørge om der
> er nogen der har kendskab til denne cykel suzuki rgv 250. Jeg fandt en del
> af dem på www.mobile.de.

Vil du gerne af med hende? =
Eller ææææælsker du at skrue?

En 2T'er er noget man selv skal elske, for at synes det er sjovt.

Find en GS500.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk
semi-rockets ... no thanks!

Fra : André T.

Dato : 03-04-04 17:23

On Sat, 3 Apr 2004 18:05:30 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote:

>In article <c4mmum$qk8$1@abbeden.bunk.cc>, Frankechristensen@hotmail.com
>says...

En Suzuki RGV er seriøs hissig maskine..... ca. 60hk til 125kg... Og
den er ikke for nybegyndere.. (kan heller ikke køres med "lille"
kørekort...)

Find en 4-takter... Måske en velholdt GSXR250...
Jeg mener den kan kører med lille kørekort.

Mvh André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434

Fra : Frank Christensen

Dato : 03-04-04 21:11

André T. wrote:

> [...]
> kørekort...)

> Find en 4-takter... Måske en velholdt GSXR250...
> Jeg mener den kan kører med lille kørekort.

Mange tak for hjælpen
Vi har kigget både på gsxr 250 og gs500. Vi var faktisk nede for at købe
en gsx r 250 i viborg igår, men da vi gik ind i forretningen stod der en
anden der lige havde købt den. Det var fandme noget L........ Hvis vi
havde kommet 20 minutter før så havde konen haft en cykel.

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 03-04-04 22:29

Det var smuk og solrig dag da Frank Christensen skrev
news:c4n5p0$qef$1@abbeden.bunk.cc i dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> der en anden der lige havde købt den. Det var fandme noget L........
> Hvis vi havde kommet 20 minutter før så havde konen haft en cykel.

Husk at begge cykler skal drosles, før de er lovlige at køre med lille
kørekort!

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 21:58

> Husk at begge cykler skal drosles, før de er lovlige at køre med lille
> kørekort!

Vigtigt! Hverken GS500, RGV250 eller GSXR250 kan køres på lille kørekort
uden drosling.

Hvad med en Aprilia RS125?

Sindsyg lækker maskine og perfekt til en pige da meget let kørt. Og
selvfølgelig noget af det hurtigst til lille kørekort ;)
Vær dog opmærksom på det ER en totakter og italiener, så ikke helt så
driftsikker som andre maskiner.

Venligst
Kasper

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-04-04 00:15

Kasper Meldgaard wrote:
> Vigtigt! Hverken GS500, RGV250 eller GSXR250 kan køres på lille kørekort
> uden drosling.

Vil det ikke være ret synd at drosle en RGV250? når jeg tænker på
hvor meget min RD soder ved bykørsel

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Hekto

Dato : 05-04-04 17:23

In article <407076dc$0$12848$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, "Kasper
Meldgaard" <kaspermeldgaard-snabelA-edidak.dk> says...
> Vær dog opmærksom på det ER en totakter og italiener, så ikke helt så
> driftsikker som andre maskiner.

.... takket være 2T-motoren fra ????
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!