politi er nogen bøsserøve og sådan er det
Fra : Janus

Dato : 02-04-04 03:00

Fra : O.Nielsen

Dato : 02-04-04 06:46

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-04-04 07:53

Det kan godt være det ikke var et specielt velformuleret indlæg fra Janus',
men hvis du møder en betjent der en hel dag har delt bøder ud for for kort
bagskærm kan man godt blive forarget. Især hvis man nu klager sig lidt, og
får antydet at betjenten ikke gøt sit arbejde godt nok, og betjenten så
begynder at true med at hvis man ikke holder kæft, så bliver man sendt til
syn og andet godt.

Hvis man laver en operation med vel minimum 50 betjente direkte rettet på
MCister, så er det mindste man kan gøre da lige at informere om den bye
bagskærmsregel under briefingen i morges. Sådan noget har de da, har de
ikke. De jo proffesionelle, vi betaler i hvert fald deres løn.

Ja. I går synes jeg også betjente var latterlige. Normalt gør jeg ikke.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85 og Suzuki GSX 250 X

Fra : nd

Dato : 02-04-04 15:23

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:Z48bc.23$r67.0@news.get2net.dk...
<snip>

Derfor er det stadigvæk noget ævl at skive.

vh

nd

---