Pis
Fra : Aragorn24

Dato : 01-04-04 19:36

Kl er 20.35 er lige kommet hjem fra arb. damn jeg ville være sammen med jer
allesammen på bakken.... Øv!

Fra : Henrik

Dato : 01-04-04 20:23

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Kl er 20.35 er lige kommet hjem fra arb. damn jeg ville være sammen med
jer
> allesammen på bakken.... Øv!
>
> Det var koldt. Men en fed omgang. Det er nu meget rart at komme indenfor,
og få lidt varme i fingrene.

Fra : John Doe

Dato : 01-04-04 20:48

Jeg løb ind i 2 razziaer - den ene fik jeg en bøde for ikke at have bagskærm
på .. jeg har lige søgt på nettet om det egentlig er ulovligt, men kan ikke
rigtig finde nogen steder hvor der står noget om hvad der er lovpligtigt,
men mange siger at det med bagskærmen er "afskaffet" pga et EU direktiv .. ?

nogen der kender noget til det ?

Fra : dosser

Dato : 01-04-04 21:02

Jeg kan anbefale dig at købe "Detailforeskrifter for køretøjer" der står
hvad dansk indregistrerede køretøjer skal opfylde af krav.
og det er den politiet går efter, alle andre særregler ell. eu regler kender
de ikke og man skal derfor gå rettens vej med en sag man mener der er en
anden lovgivning på.

--
Jan Dosdal

Fjern ordet "NiXSPAM" i min mailadresse inden der svares!
ellers modtager jeg ikke jeres mail.
Vær venlig IKKE at tilføje mig i adresse kartoteket !
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen, virus samt spammails.
?

Fra : anders majland

Dato : 02-04-04 13:12

> Jeg kan anbefale dig at købe "Detailforeskrifter for køretøjer" der
> står hvad dansk indregistrerede køretøjer skal opfylde af krav

Den er også online på www.retsinfo.dk - men det er ikke helt så enkelt,
for det er tidspunktet for køretøjets indregistrering der bestemmer.
F.eks gælder kravene til blinklys kun fra en gang i 80'erne

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : jesper

Dato : 03-04-04 11:57

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message news:<406c612b$0$307$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Kl er 20.35 er lige kommet hjem fra arb. damn jeg ville være sammen med jer
> allesammen på bakken.... Øv!

Ja vi var jo nogen som havde regnet med at du også dukkede op....
Kører Honda'en godt nok??

Jesper