GF tsk. tsk...
Fra : Wheeler

Dato : 31-03-04 19:54

Ringede i mandags til GF. Som sædvanlig kunne man ikke komme igennem, så jeg
lagde en besked på svareren, hvor jeg bad dem om at sende min deponerede
nr.plade. Jeg forklarede lidt humoristisk, at det hastede, idet jeg skulle
bruge den ifm. bakkeåbning den 1/4. Jeg oplyste også mit mobilnr, så de
kunne ringe, hvis der opstod problemer i den forbindelse - det havde jeg
ikke behøvet

Her i dag onsdag ringede jeg for at høre, hvorfor nr.pladend endnu ikke var
dukket op (Gf i Lyngby).

Ham der tog telefonen, konsulterede en kollega og vente tilbage med beskeden
om, at den ikke var sendt, idet GF af princip ikke betaler porto til den
slags, og om jeg derfor ikke selv kunne komme forbi og hente den?

Nu har jeg ikke mulighed for at indordne mig efter GF's
forretningsåbningstider (kl 16). Så jeg bad ham skrive portoen på næste
opkrævning, men så skulle den *fand..* også sendes med A-post, så den er der
i morgen!

For meget at de ikke melder tilbage (havde mit tlf.nr)
For meget med den dårlige undskyldning om et porto-spørgsmål (vi snakker en
police på ca. 7000 kr/årligt!)

Sidst var det ulykkesforsikringen som "lige pludselig", efter at vores
øvrige engagement var samlet i GF, viste sig kun at dække med 50% af
forsikringsummen!

Hvor kan man anmelde dårlige/gode oplevelser med forsikringsselskaber på
nettet - dmcn(?)
--

Wheeler
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : anders majland

Dato : 31-03-04 19:56

> Ringede i mandags til GF

Hvilken GF var det ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-03-04 20:14

anders majland wrote:
> Hvilken GF var det ?

Prøv at læse indlægget igen?

I øvrigt synes jeg jeg fik oplyst af GF at man betaler et gebyr for
deponering på 100kr som netop skulle dække ting administration og forsendelse.

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : anders majland

Dato : 31-03-04 21:26

> Hvilken GF var det ?

Sorry - havde overset parantesen midt i indlægget med "Gf i lyngby"

Fra : Peter

Dato : 31-03-04 21:34

Evt. www.firmacheck.dk

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 31-03-04 22:51

On 2004-03-31, Wheeler <> wrote:
> Sidst var det ulykkesforsikringen som "lige pludselig", efter at vores
> øvrige engagement var samlet i GF, viste sig kun at dække med 50% af
> forsikringsummen!

Jeg har opgivet at tegne en forsikring ved dem. Jeg har talt med 4 forskellige
medarbejdere - og fået forskellige forklaringer, betingelser og krav ved dem
allesammen. Da jeg ønskede at tegne en forsikring var det pludseligt ikke
muligt når man ikke har kortet (selvom jeg tidligere havde fået oplyst det
ikke var noget problem - bare man ikke selv kørte på den, naturligvis).

Jeg tegner en forsikring ved Codan i stedet. Den er kun 49 kroner dyrere årligt,
og der har ikke været nogen mystiske krav og en masse hurlumhej. Efter at
have talt i telefon med Codan i 10 minutter, lovede medarbejderen at sende mig
et forsikringsbevis, således at jeg kan få motorcyklen omregistreret.

--
Anders Vind Ebbesen