DFM til Bakkeåbning - måske kan vi mødes(i~
Fra : dots

Dato : 31-03-04 17:40

Hvad med et bette DFM -goddaw- møde?
, måske har I allerede planlagt om/hvor/hvornår?

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : anders majland

Dato : 31-03-04 18:18

> Hvad med et bette DFM -goddaw- møde?
> , måske har I allerede planlagt om/hvor/hvornår?

Tror nogen køre med pimserne fra lyngby og tirsdagsklubben (hvor der
også er nogle d.f.m'er) starter fra buddinge. Selv kører jeg med
www.tenere.dk derind (De har skaffes gratis kaffe til medlemmerne inden
afgang

Men det bliver nok ikke nemt at finde hinanden .. Det vil nok være lidt
køligt i en d.f.m t-shirt med mindre den trækkes over tøjet... Men hvad
er der af karakteriske ting i gadeinventaret ? Jeg kan huske kirken og
det store elskab der er godt at fotografere fra

Jeg har ikke fået flyttet en d.f.m plade over fra den gamle så jeg
klæber nok lige en dymo strimmel bagpå

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-03-04 18:53

anders majland wrote:
> Jeg har ikke fået flyttet en d.f.m plade over fra den gamle så jeg
> klæber nok lige en dymo strimmel bagpå

Jeg gør ikke noget, og mit dfm-skilt har jeg stadig ikke fået
monteret .. til gengæld er RD'en nem at kende da den har smadret
kåbe på venstre side og bulet tank, samt rødt sæde.. :)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : dots

Dato : 31-03-04 18:59

meddelelse news:c4evkr$r39$1@sunsite.dk...

> Men det bliver nok ikke nemt at finde hinanden ..

Jeg lægger min hjelm ind på dk.binaer.motor...

dots
PS: Er det ikk tenere der mødes på Café Amokka??

Fra : anders majland

Dato : 31-03-04 19:04

> PS: Er det ikk tenere der mødes på Café Amokka??

Jo

Fra : dots

Dato : 31-03-04 20:20

"dots" <dots@tdcøhadslpunktumdk> skrev i en meddelelse

> Jeg lægger min hjelm ind på dk.binaer.motor...

PC nægter at lægge noget ind, har prøvet flere gange - jeg ved åbenbart ikke
hvordan det gøres???

dots

Fra : Armand

Dato : 31-03-04 22:39

dots <dots@tdcøhadslpunktumdk> skrev i en

> PC nægter at lægge noget ind, har prøvet flere gange - jeg ved åbenbart
ikke
> hvordan det gøres???

TDC(!) er som regel den der ikke ved noget om hvorledes det gøres!

--
Armand.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 31-03-04 20:48

Kig efter Pimse-flaget (med pmc's logo: http://www.pmc.dk).

> [...]
> er der af karakteriske ting i gadeinventaret ? Jeg kan huske kirken og
> det store elskab der er godt at fotografere fra

Jeg skal sørge for at tage med dfm T-shirt med/på

/Kai

Fra : Moller

Dato : 31-03-04 20:46

> Hvad med et bette DFM -goddaw- møde?
> , måske har I allerede planlagt om/hvor/hvornår?

En stor del af os køre jo med PMC (da vi er pimsere også)... og vi vil
være at finde omkring PMC flaget, samt Elvans...

Jeg vil være at finde spisende, eller søgende efter noget at spise... så
hvis i ser en meget sulten person, som ku være mig :) så modtages sponsor
mad gerne til et godt formål... nemlig finde bunden i min mave :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 31-03-04 23:38

"Moller" <news@molnit.com> writes:

> Jeg vil være at finde spisende, eller søgende efter noget at spise... så
> hvis i ser en meget sulten person, som ku være mig :) så modtages sponsor
> mad gerne til et godt formål... nemlig finde bunden i min mave :)

Yeah, right!

Du bliver da aldrig mæt, du bliver bare træt i kæberne

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Eg Egemarke

Dato : 01-04-04 02:32

Jeg vil være at finde derinde på min Sort/grå Cbr 1000 F Sc24 NATURLIGTVIS
MED monteret (-:DKFRITIDMOTORCYKEL Nr plade holder og JO den passer
FORNEMT på bag en svensk plade Osse og en del gaffatape på Venstreside og
Krausertasker fornavnet på pladen er PEO (det hedder Cyklen sq)

Jeg håber da at hilse på en masse iår så ser i skuden med en 190 Gut ved
siden af med hestehale så er det Maaaaiiiiiii

MvH Eg

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-03-04 08:57

"dots" <dots@tdcøhadslpunktumdk> wrote in message
> Hvad med et bette DFM -goddaw- møde?
> , måske har I allerede planlagt om/hvor/hvornår?
>
> - dots -
> Honda CRM125 R

- og jeg/vi er som sædvanlig fotograf/er...billeder vil ryge op på
BMW-hjemmesiden i aften - se link i signaturen.
Der er iøvrigt også billeder fra tidligere års Bakkeåbninger og -lukninger,
samt lidt andre lejligheder, hvor BMW-mc'er optrådte.
Men vær lidt tålmodig med den stakkels server.

Venlig hilsen

Aragorn (- aka Sparhawk) & Legolas (- aka Puntosilden) & Natskipperen (aka
Skipper), der futter rundt og savler og fotograferer i aften!

--
=================
www.welles.dk

Fra : Hekto

Dato : 01-04-04 20:58

In article <406af4b4$0$305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
dots@tdcøhadslpunktumdk says...
> Hvad med et bette DFM -goddaw- møde?
> , måske har I allerede planlagt om/hvor/hvornår?

Dots! - du så strålende ud, med 'græs i håret' og mujjer på resten!
Vi stod og så du trillede forbi - STORT!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-04 12:13

Hekto wrote:
> Dots! - du så strålende ud, med 'græs i håret' og mujjer på resten!
> Vi stod og så du trillede forbi - STORT!

Jeg er blot glad for at du ikke kom og kommenterede hvor
grim/beskidt/smadret RD'en er for tiden til gengæld mødte jeg
Jens.. men han var ikke direkte ond :)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-04-04 15:28

> Jeg er blot glad for at du ikke kom og kommenterede hvor
> grim/beskidt/smadret RD'en er for tiden til gengæld mødte jeg
> Jens.. men han var ikke direkte ond :)
>
> // Hans

Nå - så fik ja da set Dot.....ja altså: hjelmen så jeg på parkeringspladsen.
Næste gang, jeg ser den er der måske endda et hoved i !
Men maskinen ka' jeg nok kende igen.....
--
Mvh