Dødsulykke ved Svendborg
Fra : Finn Andersen

Dato : 31-03-04 17:27

I følge TV2 Fyn skete der en tragisk dødsulykke ved Stestrup i morges, en
mod kørende bilist svang til venstre uden at holde tilbage for motorcyklen,
føren på cyklen blev dræbt, og en passager på 14 år, blev stærk kvæstet.

Så hermed samtidig med en opfordring til at have al mulig grund til at være
forsigtig derude, bilisterne er ikke vant til MC´isterne endnu, de mener
stadig at det tit og ofte er knallerter der kommer kørende.

Tankerne går til familien, for denne trakiske hændelse.

Finn XV750

Vi ses lige pludseligt, Be carefull out there.

Fra : Kasperkk

Dato : 31-03-04 18:04

> [...]
> stadig at det tit og ofte er knallerter der kommer kørende.
>
> Tankerne går til familien, for denne trakiske hændelse.

Ja tankerne er i højeste grad med de efterladte... Det er virkelig
forfærdentligt. Det
Det er fandme for klamt med alle de ulykker

Se min tråd postet samme minut...

Kasperkk

Fra : S.G

Dato : 31-03-04 18:26

:(
Der var ligeledes en VFR800 involveret i et uheld ved Ringe. Billisten havde
ikke set ham. han var dog på benene.

Fra : Nicolai

Dato : 31-03-04 18:30

Og ifølge kbh politirapport, var der og en politimand der blev hårdt
kvæstet af en bagfra ´kommende bil forleden

Nicolai

Fra : anders majland

Dato : 31-03-04 18:39

> I følge TV2 Fyn skete der en tragisk dødsulykke ved Stestrup

Nu igen

> Tankerne går til familien, for denne trakiske hændelse.

yep ... og lægger sig nok ind i baghovedet det næste stykke tid ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Aragorn24

Dato : 31-03-04 18:47

Gud være med dem!

Fra : Brian Laursen

Dato : 31-03-04 19:22

Finn Andersen wrote:
> [...]
> morges, en mod kørende bilist svang til venstre uden at holde tilbage
> for motorcyklen, føren på cyklen blev dræbt, og en passager på 14 år,

Tanker fra århus !
--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Anne & Torben

Dato : 31-03-04 20:20

Også tanker til de efterladte fra Hjallerup.

/Torben.

Fra : Michal

Dato : 31-03-04 21:42

In article <406b19d7$0$5938$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, Anne & Torben wrote:
> Også tanker til de efterladte fra Hjallerup.

Og Ballerup.

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 31-03-04 21:01

On Wed, 31 Mar 2004 18:26:54 +0200, "Finn Andersen" <finn@fk-tech.dk>
wrote:

> [...]
>føren på cyklen blev dræbt, og en passager på 14 år, blev stærk kvæstet.

Jeg aner ikke hvor ofte jeg er svinget til venstre det sted - jeg har
boet i den modsatte ende af vejen i 19 år. Motorcyklen er kommet ned
ad en relativt lang bakke, men oversigtsforholdene er ikke dårlige og
det er by-zone, så jeg har svært ved at forstå, hvordan bilisten har
kunne overse ham

>Så hermed samtidig med en opfordring til at have al mulig grund til at være
>forsigtig derude, bilisterne er ikke vant til MC´isterne endnu, de mener
>stadig at det tit og ofte er knallerter der kommer kørende.

Jeg tror ikke den forklaring holder mere - bilisterne ved godt, at
knallerterne også kører stærkt, sjældent under 60km/t. Jeg tror ganske
enkelt folk har for travlt, til lige at tage det ekstra sekunds
betænkningstid, der skal til for at vurdere den modkørendes hastighed.

>Tankerne går til familien, for denne trakiske hændelse.

Jep!

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Msp

Dato : 01-04-04 02:50

> [...]
motorcyklen,
> føren på cyklen blev dræbt, og en passager på 14 år, blev stærk kvæstet.

Mine varmeste tanker til familien nu og i den svære tid der kommer..........

Mogens
Bornholm

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 01-04-04 05:30

> [...]
motorcyklen,
> føren på cyklen blev dræbt, og en passager på 14 år, blev stærk kvæstet.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Alle mine tanker til de efterladte ........

Det var også ved at gå galt for min kæreste igår, da en billist der holder
på en sidevej og skal svinge over vejen, køre lige ud foran min kæreste, men
heldigvig nåede min kæreste at dreje skarpt til højre og smyge sig uden om
bilens forende, så der ikke skete noget..

--
Med de sørgeligste hilsner
Procesteknolog/ Proces-engineer