Hurtig service hos Reifenversand
Fra : Ivan Bartholin Niels~

Dato : 31-03-04 15:24

Hej alle -
Efter sidste uges depression ang. politiets mening om mit nedslidte bagdæk
må der også være plads til lidt glæde.Efter råd fra jer her i gruppen
bestilte jeg et nyt bagdæk til ? 47,- hos Reifenversand her i weekenden. De
skrev noget om at det først ville blive afsendt eftger ca. 6 dage p.g.a.
noget med betalingen. Så jeg frygtede naturligvis at jeg ikke skulle ud og
trille i påsken. Stor var min glæde da jeg her i dag onsdag ved middagstid
havde modtaget mit nye dæk. Det er sgu da imponerende 2½ arbejdsdag - og så
til den pris.
Nå jeg må løbe - jeg skal ud og montere mit nye dæk

Ivan Bartholin Nielsen
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1975

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-03-04 17:15

"Ivan Bartholin Nielsen" <ivan@fjerndettekloge.dk> wrote in message
> [...]

> til den pris.
> Nå jeg må løbe - jeg skal ud og montere mit nye dæk

Ja, dejligt at nogle forhandlere har fattet at de ikke tjener på at have
solgte varer på lager.

Nu glæder jeg mig bare til pakken fra Louis kommer

vh
Torben

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-04-04 10:06

Torben Scheel wrote:

> Ja, dejligt at nogle forhandlere har fattet at de ikke tjener på at
> have solgte varer på lager.
>
> Nu glæder jeg mig bare til pakken fra Louis kommer

Jep, skide ærgerligt at Louis, ikke også sælger dæk !, det er et foretagne
jeg gerne støtter

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Mikker

Dato : 02-04-04 14:27

Er det bøvlet selv at skifte et bagdæk hjemme i garagen med "alm.
husholdningsværktøj"? Cykeldæk og knallertdæk har jeg skiftet før, men
ikke prøvet med et bagdæk til MC. Kan det anbefales eller er det bedre
at give de 300 et værksted tager?

mvh mikker

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-04-04 10:45

Mikker wrote:

> [...]
> husholdningsværktøj"? Cykeldæk og knallertdæk har jeg skiftet før, men
> ikke prøvet med et bagdæk til MC. Kan det anbefales eller er det bedre

Med lidt bøvlen og bavlen skulle det nok være muligt. Det er straks værre
med at få afbalanceret skidtet. Ring rundt - det er skam ikke umuligt at du
kan finde nogle der vil skifte dækket for dig for mindre end 300,-

--
Tony
Fazer 1000