Hastighedskontrol fra 1. april
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 30-03-04 10:05

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-03-04 10:36

Henrik Steen Larsen wrote:
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=264832/

Nå jamen, hvis de har travlt på motorvejene så er der jo ikke nogle til at
kontrollere de bedste steder - langevejene

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 30-03-04 14:15

Argh...

De nye færdselsregler bliver da efterhånden også for meget af det gode.

Men mon ikke nogle begynder at lave unoder andre steder når den danske
politistyrke står ved samtlige tilkørsler til motorvejen?! Jeg finder det
også mystisk at der pludselig kan findes så mange ekstra betjente.

Nu må vi se hvad der sker. Det kan jo være at de så begynder at tage de
jyder der triller med trailer her i Nordjylland, for det går satme stærkt.
Mødte en søndag, og det var med over 140km/t !!

Thomas

Fra : Armand

Dato : 30-03-04 03:09

Thomas Buus Andersen <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en

> Nu må vi se hvad der sker. Det kan jo være at de så begynder at tage de
> jyder der triller med trailer her i Nordjylland, for det går satme stærkt.
> Mødte en søndag, og det var med over 140km/t !!

Forstår jeg rigtigt når jeg læser at du mener at andres lovbrud er mere
kriminelle end dine egne :-/

Det er ellers den slags snævertsynethed man ofte ligger under for omkring
fart-overtrædelser :-|

--
Armand.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 30-03-04 18:58

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in

> Nå jamen, hvis de har travlt på motorvejene så er der jo ikke nogle
> til at kontrollere de bedste steder - langevejene

Jeg synes nu mere om at få maskinen op over 200Km/t på en næsten tom
motorvej og mærke adrenalinsuset.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Ninja Rider

Dato : 30-03-04 22:09

Hejsa

Simon Haugaard Pedersen wrote:
> Jeg synes nu mere om at få maskinen op over 200Km/t på en næsten tom
> motorvej og mærke adrenalinsuset.

Hehe.... Så skulle du prøve at få den over 270km/t på en trafikeret
landevej!
Ikke fordi jeg har prøvet det, men det var da fordi at den ikke var
særligt traffikeret på det tidspungt.
DET ER GAS!!!!.... I kan sikkert ikke tage det...... (se min sign.)

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 30-03-04 22:20

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> særligt traffikeret på det tidspungt.
> DET ER GAS!!!!.... I kan sikkert ikke tage det...... (se min sign.)

Re: signatur.
Jeg hæder nu mere til gode gamle Monty Python;

"Life's a piece of shit, when you look at it.
Life's a laugh and death's a joke. It's true.
You'll see it's all a show.
Keep 'em laughing as you go.
Just remember that the last laugh is on you....."

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-03-04 20:40

Simon Haugaard Pedersen <spam@email.dk> writes:

> Jeg synes nu mere om at få maskinen op over 200Km/t på en næsten tom
> motorvej og mærke adrenalinsuset.

Overvej at tage på nogle kørekurser
(f.eks. <http://www.dmc-kursus.dk>) og oplev ægte køreglæde, når du
lærer at kaste din mc rundt som en gal

Køre hurtigt på motorvej er lige så spændende som at køre langsomt på
motorvej, det er bare hurtigere overstået
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 31-03-04 09:00

Jes Vestervang <jes@dellen.royal.flof.dk> wrote in

> Overvej at tage på nogle kørekurser
> (f.eks. <http://www.dmc-kursus.dk>) og oplev ægte køreglæde, når du
> lærer at kaste din mc rundt som en gal

Jaah, jeg er helt enig i at det også er rigtigt sjovt, men jeg er mere
offroad-kind-of-guy, så landevejskørsel tænder mig ikke heeelt vildt :)

> Køre hurtigt på motorvej er lige så spændende som at køre langsomt på
> motorvej, det er bare hurtigere overstået

Man vænner sig nok til det :/

Fra : René Hvid

Dato : 30-03-04 21:45

"Anders Houmark" skrev
> Nå jamen, hvis de har travlt på motorvejene så er der jo ikke nogle til at
> kontrollere de bedste steder - langevejene

Det har de ihvertfald nu, fik sæsonens første fartbillet i eftermiddags nord
for Aalborg på lande vej

--
René Hvid
Alias: "Benneweis"

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-03-04 23:07

Simon Haugaard Pedersen <spam@email.dk> writes:

> Jaah, jeg er helt enig i at det også er rigtigt sjovt, men jeg er mere
> offroad-kind-of-guy, så landevejskørsel tænder mig ikke heeelt vildt :)

Hvorfor så noget fedt i at køre stærkt ligeud?

> Man vænner sig nok til det :/

Ja, i rimelig høj grad, men det bliver ikke sjovere af at man vænner
sig til det, IMO.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 01-04-04 07:30

> Hvorfor så noget fedt i at køre stærkt ligeud?

Det giver bare et kick at bevæge sig med høj hastighed.

> Ja, i rimelig høj grad, men det bliver ikke sjovere af at man vænner
> sig til det, IMO.

Nej, det tror jeg heller ikke - derfor den smiley ovenover :)

Fra : Moller

Dato : 30-03-04 11:29

"Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=264832/

hmmm, hvordan kan de trylle så mange betjente frem ud af den blå luft,
når de i forvejen har mangel på folk pga. afspasering, sygdom, og folk der
trækker sig tilbage ???

VH
Lars Molnit
Sjovt det er lige d.1 april de skal begynde på det :) er der så små
varevogne ude ved strandvejs strækningen nu når vi åbner bakken :)

Fra : ZX-10

Dato : 30-03-04 11:42

Nu står der vist også 30 April.!!!!

kenneth ZX-10

www.dinglepjortmc.dk

Fra : anders majland

Dato : 30-03-04 11:42

> Sjovt det er lige d.1 april de skal begynde på det :)

Datoen for de 130km/t på udvalgte strækninger ... Egenligt ok synes
jeg...

> er der så
> små varevogne ude ved strandvejs strækningen nu når vi åbner bakken :)

Der kunne sikker parkeres ganske mange langs vandet mord nord....

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : NielSV650

Dato : 30-03-04 13:22

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
> Sjovt det er lige d.1 april de skal begynde på det :) er der så små
> varevogne ude ved strandvejs strækningen nu når vi åbner bakken :)

Bare vent - lidt længere nord på ad strandvejen fik jeg for nogle år siden
en bøde på vej hjem fra Bakken.... DOH!!!

Niels
S FAU harlekin
http://dfmc.dk/158

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-03-04 15:43

Moller wrote:

> hmmm, hvordan kan de trylle så mange betjente frem ud af den blå
> luft, når de i forvejen har mangel på folk pga. afspasering, sygdom,
> og folk der trækker sig tilbage ???

Bare rolig.. Mandskabet bliver taget fra dem som tager sig af de virkelige
forbrydelser - indbrud, (butiks)tyveri, overfald osv..

Fra : Armand

Dato : 30-03-04 02:40

Moller <news@molnit.com> skrev i en

> hmmm, hvordan kan de trylle så mange betjente frem ud af den blå luft,
> når de i forvejen har mangel på folk pga. afspasering, sygdom, og folk der
> trækker sig tilbage ???

- - - - og udkaldt til demonstrationsvagt - I forholdet 1:1

--
Armand.
(med en 200-mands stor taskforce lige uden for vinduerne i forrige weekend)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-03-04 14:54

Var der nogen der sagde skjult skat......

"Et af hovedpunkterne i aftalen er en forstærket indsats mod hensynsløse
bilister ved hjælp af øget politikontrol"

Fordi man kører 138km/t på en øde nordjysk motorvej er man vel ikke
hensynsløs...!! Jeg er klar over det er ulovligt, men direkte
hensynsløs....tjaaoohh

De får det til at lyde som vi alle køre som "død og helvede" og at det er
den visse død at bevæge sig ud på vejene med alle disse frygtelige
trafikanter.... Vi er vist dybt kriminelle til det modsatte er bevist
Men måske BT overdriver lidt....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 30-03-04 15:34

Godt sagt.
Damn vi Enig

Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 30-03-04 16:48

"Poul-M Olsen" <skyrider19@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Godt sagt.
> Damn vi Enig
>
> Mvh.
> Skyrider#1
> www.oddscafe.dk
> Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen

- Hvad skal vi forresten med BT ? Kan langt bedre lide tonen og sagligheden
i de gratis aviser, der deles ud her i Kbh.

Men der er vel også en god grund til at BT lige har præsenteret et
årsregnskab med lutter røde tal. STORE, røde tal...
Gad vide hvor lænte tante Berlinger vil lade det køre ?
Måske slipper vi ganske let af med deres evindelige oppustning af
småting....
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Jonas Holt

Dato : 30-03-04 20:24

> Fordi man kører 138km/t på en øde nordjysk motorvej er man vel ikke
> hensynsløs...!! Jeg er klar over det er ulovligt, men direkte
> hensynsløs....tjaaoohh

Hvorfor hilser man altid på de modkørende på motorvejene nord for Aalborg?
Det er så skønt endelig at se liv

Hvis ikke vi havde motorvejene heroppe - hvor skulle vi så sende børnene ud
og lege når de skal øve sig på rulleskøjter og med fjernstyrede biler?

Btw - så viser trafiktællinger (kilde: DR p4) at der er mere trafik på E39
nord for Fjorden (Nørresundby - Hirtshals) end på Øresundsbroen!!! Hvor
meget trafik der er på den bro ved jeg ikke...

Mvh
Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Carl

Dato : 30-03-04 20:41

"Jonas Holt" wrote
>Hvor > meget trafik der er på den bro ved jeg ikke...

Det kan du se her:
http://www.oeresundsbron.com/globaldynamic/danish.php
Prøv om du kan nå at tælle dem alle

Fra : Michal

Dato : 31-03-04 11:03

In article <4069cd51$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Carl wrote:

> "Jonas Holt" wrote
>>

> Det kan du se her:
> http://www.oeresundsbron.com/globaldynamic/danish.php
> Prøv om du kan nå at tælle dem alle

*LOL* det er jo mere dødt end et ådsel i en texasørken (eller noget)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : John Doe

Dato : 04-04-04 14:55

"Jonas Holt" <jholt@nordenBINDESTREGfjords.dk> wrote in message

> [...]
> nord for Fjorden (Nørresundby - Hirtshals) end på Øresundsbroen!!! Hvor
> meget trafik der er på den bro ved jeg ikke...

Det er garanteret fordi alle jyder har trailer, og så er trailerne talt med
som køretøjer
- så passer statistikken sikkert fint

Fra : Frans jensen

Dato : 04-04-04 17:37

On Sun, 4 Apr 2004 15:54:35 +0200, "John Doe" <me@somewhere.com>
wrote:

> [...]
>ud

>Det er garanteret fordi alle jyder har trailer, og så er trailerne talt med

Ålborgtunnelen med tilhørende motorvej har i mange år været den
mest trafikerede vej i DK

--
mvh Frans
som fik sin "nye" sommer-MC i lørdags

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 04-04-04 19:56

"Frans jensen" <nospam@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

Aalborg?

E39

> Ålborgtunnelen med tilhørende motorvej har i mange år været den
> [...]

- Ka' folk da ikke bestemme sig til hvad vej de vil, deroppe ?
(fins)
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Frans jensen

Dato : 04-04-04 20:18

On Sun, 4 Apr 2004 20:56:17 +0200, "Jesper Hedegaard"
<jo-tak-til.spam@fis-af.dk> wrote:

>- Ka' folk da ikke bestemme sig til hvad vej de vil, deroppe ?

joda, den ene vej om morgenen og mosat vej til fyraften

--
mvh Frans
BMW R100/RT & Yamaha XTE 600

Fra : Pelle F. S. Liljenda~

Dato : 30-03-04 21:18

På min skærm står der godt nok at det først er pr. 1. maj, så vi har endnu
en måned at løbe på

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 31-03-04 01:42

> På min skærm står der godt nok at det først er pr. 1. maj, så vi har endnu
> en måned at løbe på

Ho ho ho - du så noget væsentligt - og der gik kun 20 posts før det skete

/hsl

Fra : Pelle F. S. Liljenda~

Dato : 31-03-04 10:58

Ja men det var da først EFTER jeg havde sendt mail til et par venner om at
de skulle passe på fra og med på Lørdag. I samme mail "svinede jeg
Journalisten til", da han ikke var klar over at 1. April ikke er en Lørdag.
Jeg var dog lidt mindre kæphøj da jeg efterfølgende skulle sende dem endnu
en mail hvor jeg forklarede at journalisten alligevel "var mere skarp" end
mig selv