Efterlysning - stjålet cykel
Fra : Freddy Lang

Dato : 29-03-04 23:24

En bekendt har til aften mistet sin motorcykel, en '97 GSX-R 750.

Kåbe m.m. er malet i grå og "kulfiber", med røde stafferinger. Gule fælge.
Ingen nummerplade.

Tyveriet er sket i Vejle, mellem kl. 20 og 22 her til aften.

Den er jo nok desværre over alle bjerge, men I må alligevel gerne holde øjne
og ører åbne derude.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-03-04 00:40

Freddy Lang wrote:
> [...]
>
> Tyveriet er sket i Vejle, mellem kl. 20 og 22 her til aften.
>
> Den er jo nok desværre over alle bjerge, men I må alligevel gerne

Skal ske.. Lad os håbe den kan findes igen
Kom med nummerpladen hvis du kan.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : NielSV650

Dato : 30-03-04 00:51

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message
> Kom med nummerpladen hvis du kan.

Så, Anders..... Godnat!!

Niels
S FAU himmelblau

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-03-04 10:40

NielSV650 wrote:

> "Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message
>

> Så, Anders..... Godnat!!

:P

- Anders

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 30-03-04 07:05

> En bekendt har til aften mistet sin motorcykel, en '97 GSX-R 750.

Hej Freddy

Skynd dig at lave en efterlysningsseddel med gode billeder evt. krydret med
billeder af lignende modeller fundet på nettet fra andre vinkler. Alle
specielle kendetegen skal også med.

Den deler du ud med rund hånd til taxacentraler, renovations folk, postbude
og lignende der kommer rundt til folk. Der skal være en dusør at hente, så
det arbejdene folk gider bruge noget af deres tid på at lede efter den, men
500kr eller lig. i dusør øger chancen væsentligt i forhold til kun at melde
det til politiet der ikke gør noget hvis ikke den lander for deres fødder.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85 og Suzuki GSX 250 X

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-03-04 12:06

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hej Freddy
>
> Skynd dig at lave en efterlysningsseddel med gode billeder evt.
> krydret med billeder af lignende modeller fundet på nettet fra andre
> vinkler. Alle specielle kendetegen skal også med.

Da motorcyklen først for nylig er lavet i nuværende trim, forefindes der
vist desværre ingen billeder af den. Men med den specielle lakering i grå og
"kulfiber" samt de gule fælge skulle den nu være temmelig let genkendelig.

> [...]
> væsentligt i forhold til kun at melde det til politiet der ikke gør
> noget hvis ikke den lander for deres fødder.

Da både jeg selv og et par andre i omgangskredsen er taxachauffører, har vi
allerede sendt beskeden ud i Vejle - Billund - Give området.

Vi kan vist bare krydse fingre. Det er sq sur mås, sådan noget.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : memo

Dato : 12-04-04 03:59

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message news:<868ac.13$ZV.12@news.get2net.dk>...

> [...]
> det til politiet der ikke gør noget hvis ikke den lander for deres fødder.

Hej

Hvordan blev den stjålet?

Min blev stjålet af en person med nøgler til. Han var nemlig kørt galt
på den, kort efter tyveriet, hvor et vidne fandt den med et sæt nøgler
i. mystisk da jeg havde mine nøgler på mig!? Det kunne tyde på en der
havde adgang til en nøgle hos forhandleren eller min mekaniker.
Politiet har ikke fundet ud af noget endnu. det er et halvt år siden.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-04-04 19:29

memo griflede i news:f4079eef.0404111859.2c7f34b9@posting.google.com:
> [...]
> havde adgang til en nøgle hos forhandleren eller min mekaniker.
> Politiet har ikke fundet ud af noget endnu. det er et halvt år siden.

Hmm.... Præcis sådan skete det også for én jeg kender, hvis det da ikke ér
dig, morfar?

--
Hygge...
Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 08:13

Øh det er ikke MD's ex-tigerdyr vel?? Den med det dansk inreg. stel??

/Stephan

Fra : m.grewy

Dato : 30-03-04 13:15

"TheHobbit" <stephan[snabel-a]protek.dk> wrote in message
> Øh det er ikke MD's ex-tigerdyr vel?? Den med det dansk inreg. stel??

Jo det er det . desværre.

Michael Grewy