Beklædning i det Jydske til "en voksen man~
Fra : Pelle F. S. Liljenda~

Dato : 29-03-04 17:38

Hvor i det jydske (helst Midt/Vest) finder man noget fornuftigt
MC-beklædning til en "voksen mand" (det lyder pænere en "Fed" <G>) og hvad
må det koste (jeg er tilfreds bare det hold mig nogenlunde tør og varm).

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 29-03-04 18:21

"Pelle F. S. Liljendal" skrev i meddelelsen
> Hvor i det jydske (helst Midt/Vest) finder man noget fornuftigt
> MC-beklædning til en "voksen mand" (det lyder pænere en "Fed" <G>) og hvad
> må det koste (jeg er tilfreds bare det hold mig nogenlunde tør og varm).

Prøv at ringe til Leo Mortensen og hør om han har i dine str. Jeg ved ikke
hvor stor du er når du skriver sådan. Priserne hos ham er nok blandt de
laveste herhjemme. Jeg behøver vel ikke at minde en jyde om at prutte om
prisen Det virkede for mig da jeg handlede hos ham.

Leo Mortensen MC Udstyr
Hjøllundvej 1
Gludsted
7361 Ejstrupholm
Tlf.: 7577 5060
http://www.leomortensen.dk/

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 29-03-04 23:21

Prøv denne her:
http://www.danskmcskind.dk/

De har lige holdt åbenthus i weekenden ...

hVh
Hans
NTV

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 30-03-04 09:51

On Tue, 30 Mar 2004 00:20:30 +0200, rugholmhusFJERN@vip.cybercity.dk
wrote:

>Prøv denne her:
>http://www.danskmcskind.dk/
>
>De har lige holdt åbenthus i weekenden ...
Jamen så nytter det da ikke noget så har de jo lukket nu

Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen