tændingspistol - hvilken ?
Fra : pgbahle

Dato : 29-03-04 07:59

Hej NG

Jeg skal have stillet tændingen dynamisk og skal derfor bruge en
tændingspistol.

Så mit spørgsmål er ganske enkelt hvilken tændingspistol skal man købe
?

Jeg har ikke behov for at bruge den ofte så jeg vil helst købe en
billig eller evt. leje en, men som med så meget andet kan man vel købe
en sådan fætter for billigt.

På forhånd tak, Bahle

Fra : Hans Paulin

Dato : 29-03-04 08:47

pgbahle skrev:

> Jeg skal have stillet tændingen dynamisk og skal derfor bruge en
> tændingspistol.

....jeg har én liggende, som jeg ikke aktuelt bruger...

....bor mellem Sønderborg og Åbenrå...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 05:35

"Hans Paulin" <hans@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvis du bo i nærheden af Odense, må du låne min.

Hygge PD CBR1100

Fra : Hans Paulin

Dato : 30-03-04 07:17

Poul Dam skrev:

> "Hans Paulin" <hans@it.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du bo i nærheden af Odense, må du låne min.

....bare for fuldstændighedens skyld er det ikke *mig*, der mangler en
tændingspistol

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 30-03-04 07:48

Jeg købte min hos Biltema for nogle år siden for vist 180 Kr.

Mvh. Gert Thorgersen