Dansk Off-Road-MC Klub - GF Racereport ell~
Fra : dots

Dato : 29-03-04 00:13

Æh-hæmm, nedenstående er vel noget _alle_ off-rødder må igennnem på et vist
tidspunkt, nu var turen bare nået til mig. Og der vil gå ÅR før episoden
blir pænt Glemt. Og JEG glemmer _det aldrig_!
Begivenheden er Generalforsamling i Dansk Off-Road MC Klub 2004. Noget man
bare ikke vil være foruden!
Vi ankommer selvfølgelig dagen forinden, så vi er i god tid til
_Natsnigeren_(noget internt off-road, vi siger ikke hvad/hvor/hvordan og
hvornår)) og siden det ikke er mig selv der er høvding på kortet denne dag,
skal vi jo lige adskillige km's omvej, meen som Torben siger - så får vi jo
set lidt af (jyl)landet... !?! Det var buldermørkt...
Et Feeej arrangement( udtales feeej -som i fe..med j på) nå ja, men det er
jo ikke alle der læser dette, der var mæ i det fee-e jydske mujjer..
Tebaws til begivenheden. Klubben havde lejet det mest blærede sted, en
spejderhytte m. plads til 60 pers!, 1.5 km fra øvelsesterrænet - hvor svært
ka' det være ? Æh.. blive..?
Fredag henad 22-tiden, ja så var vi bare klar, 10 stk off-rødder klar til at
udfordre Finderup-terrænet by night og nefalygter!Og det gik deruj-a, fuld
skrue. Tricky med de mørke pletter der liige dukker op foran synsfeltet -
Een ting har jeg lært derude i Finderup og det er at de dér mørke pletter
_kan_ være kampvognsstore mudderhuller.. Såe en vis respekt er no'en gange
på sin plads, hvis man ellers når at reagere...
Meen med et spritnyt kædekit på min go'e gamle Trofast, så var der jo ikk så
meget pjat - "2.gear og fuld gas" gennem huller'n og hvis det ikk var nok så
fik den 1. gear og så var det at vi næsten gik til himmels, det øjeblik at
bagdækket slipper mudderet og får fat.... så sker der altså et eller andet,
ved ikk rigtig hvad ????
Men en rigtig dejlig nattur, og en rigtig dejlig klubaften med tændte
off-rødder klar til den store dag - næste dag.
Klar kl. 10 står ca 30-40 mand, jeg holder nøje øje med at den der gale
sønderjyde(Flugt) ikke kommer i nærheden af Trofast. Fredag aften lige inde
afgang til natsnigeren havde han trykket Off knappen _i_, netop som jeg lige
havde startet min glade pony op - Resultat=DØD, en halv times masen med en
druknet pony, før den ku komme med nogle gispende åndedræt igen! Endelig kan
vi da komme afsted!
OK, denne gang er det så mig selv der må ta' skraldet, for Trofast og jeg
nåede jaa-a knap 1km - så døde den? Hva faen, den har den da aldrig gjort
før?? Fik den til live igen på ca en-20 spark, og nåede kun ca 200 meter ind
i det fede område inden den endnu engang _døde_?
Står der og tramper i kickstarteren, sveden hagler a', Kaos og Jes kigger
interesserede med. Jeg tror faktisk det er Kaos der endelig spørger mig om
den overhovedet får noget benzin???
Shit - noget dæmrer et eller andet sted - der _er_ jo ikke noget benz på.-
Jeg har glemt at hælde benzin på - !!!

Siger til drengene at de må køre deruda', jeg må finde en tank.
Hmm, jaaa wa ka man sie, drengene havde en rigtig god tur, med mudder til
navlen og vand til loftet, pyt være med at det silede ned fra skyen hele
dagen, når det første vandhul alligevel havde gjort sit. Og efter lag af
mudder og graden af grin at dømme, så var der vist ikke noget dér.
Jeg genfandt drengene over middag på tanken - der skal ikke mér end 35
off-rødder til at gøre én tankdame helt ude af den...
Om aftenen alletiders generalforsamling, med kanongodt fremmøde og en dejlig
stemning - også hermed en stor tak til pigerne bag(og svigermor) -
Fantastisk flot, med overdådig middag til alle maver og ovenikøbet dessert
!!!
Jaa og så blev der jo no'et fest...
Efter ca 2 døgn med gang i'en til henad kl 4 , møhhh joo jeg ku da godt
sove nu, selvom jeg ikke havde noget benz på _ men hva..
Ingen arme - Ingen kager
Ingen benz - Ingen GF-tur til mig i år,
men jeg ville ikke have undværet endnu en af de fedeste oplevelser med
Off-Roadklubben for Nogetsomhelst!

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-03-04 00:54

dots wrote:
> Æh-hæmm, nedenstående er vel noget _alle_ off-rødder må igennnem på
> et vist tidspunkt, nu var turen bare nået til mig. Og der vil gå ÅR
> før episoden blir pænt Glemt. Og JEG glemmer _det aldrig_!

[SNIP]

ååårh.. Troede lige der var sket noget slemt, et brækket ben eller lign, men
så er det heldigvis kun lidt mangel på benzin

Dejlig læsning!

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-03-04 22:25

"dots" <dots@tdcøhadslpunktumdk> skrev i en meddelelse

> Shit - noget dæmrer et eller andet sted - der _er_ jo ikke noget benz på.-
> Jeg har glemt at hælde benzin på - !!!

BWA HA HA HUUAAHAHAHAHAHA HAR HAR HAR HAR huh huh huh ...

Rittig
(Som desværre også har været der. Det SKAL man åbenbart

Fra : dots

Dato : 29-03-04 22:41

"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:c4a459> Rittig
> (Som desværre også har været der. Det SKAL man åbenbart

Ja, og dét trøstede mig gevaldigt - jeg kan nemli godt huske noget med en
lille tegning i klubbladet, noget med Grand National...

dots

Fra : Armand

Dato : 30-03-04 03:05

> [...]
> >
> Ja, og dét trøstede mig gevaldigt - jeg kan nemli godt huske noget med en
> lille tegning i klubbladet, noget med Grand National...

Det er min erhversmæssige erfaring at de der griner mest over en bommert man
har gjort, er dem der også griner først - Fordi de hurtigst opfatter
situationen ud fra egne lignende erfaringer.

Og sådan er det også i fritidslivet :-|

--
Armand.

Fra : Michal

Dato : 31-03-04 10:24

In article <40675c3b$0$217$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, dots wrote:
[snip en masse spændende læsning]

Det var da pokkers med det benzin...

*overvejer om man ikke skulle køre rundt med en slange så man kunne låne
benzin af hinanden, hvis en nu løb tør. bare sådan ind til næste tank*
:)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : dots

Dato : 31-03-04 18:17

"Michal" <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da pokkers med det benzin...

Jah, når nu den bette Honda ellers går så godt - så kan man jo godt glemme
at der _skal_ noget benz til !?

Har du læst Jørgen Riel? - Han gør i Grønlandshistorier og er en munter
fætter! Han beskriver en mand med et spand slædehunde.
Manden træner dem i at være meget nøjsomme, - men arbejde skal de, netop som
så de er allerbedst - tja så dør hele forspandet af sult ???

> *overvejer om man ikke skulle køre rundt med en slange så man kunne låne
> benzin af hinanden, hvis en nu løb tør. bare sådan ind til næste tank*

Hmm, måske en idé til næste gang

dots

Fra : MKS - 74

Dato : 31-03-04 18:27

On Wed, 31 Mar 2004 19:17:18 +0200, "dots" <dots@tdcøhadslpunktumdk>
wrote:

>Manden træner dem i at være meget nøjsomme, - men arbejde skal de, netop som
>så de er allerbedst - tja så dør hele forspandet af sult ???

Faktisk fin analogi til en 2T-racer, den går aller-aller-bedst
sekunderne inden den brænder sammen .

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : dots

Dato : 31-03-04 20:11

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> On Wed, 31 Mar 2004 19:17:18 +0200, "dots" <dots@tdcøhadslpunktumdk>
> wrote:
>
> Faktisk fin analogi til en 2T-racer, den går aller-aller-bedst
> sekunderne inden den brænder sammen .

Min Honda vil aldrig dø af sult(kryds-kryds-fingre!!!) - og hvis endelig den
skulle komme til at lide lidt af underernæring...
Så har jeg en ekstra CRM125R til at hjælpe den... Meen jeg kører den jo
pæænt..

dots - CRM125 fan/ og CRM250'er er heller ikk i vejen, men det må vente lidt

Fra : Michal

Dato : 31-03-04 21:46

In article <406afd77$0$287$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, dots wrote:

> [...]
> Manden træner dem i at være meget nøjsomme, - men arbejde skal de, netop som
> så de er allerbedst - tja så dør hele forspandet af sult ???

Jah... Uden mad og drikke, du'r helten ikke... eller nået :)

> Hmm, måske en idé til næste gang

Jeg vil prøve at finde en passende slange til formålet... jeg tror liige
jeg ved hvor jeg skal få fat i én henne :)

slange til vinballon med lukningsmekanisme, det må være lige sagen :)

--
Venlig Hilsen
Michal