Ophuggere på fyn
Fra : Kasperkk

Dato : 28-03-04 21:12

Hejsa Gutter & Gutinder

Se subt. det siger næsten det hele!
Hvor er de og hvor er der muligheder for at finde en udstødning til min
elskede gs500

Kasperkk

Fra : Esben Bøll

Dato : 29-03-04 21:10

Hej

Du kan forsøge nede ved Kurt i ulbølle.
han er ikke ophugger men har nogle gange nogle dele liggende.
http://www.sydfynmcservice.dk

MVh Esben

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 14:20

Kasperkk wrote:
> Hejsa Gutter & Gutinder
>
> Se subt. det siger næsten det hele!
> Hvor er de og hvor er der muligheder for at finde en udstødning til
> min elskede gs500

Halløj! Hvad er der sket med min.... DIN udstødning??? Er det bare for at få
én med noget mere lyd?

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : Kasperkk

Dato : 29-03-04 19:10

> Halløj! Hvad er der sket med min.... DIN udstødning??? Er det bare for at

> én med noget mere lyd?

Ikke noget bare rolig Jeg nænner bare ikke at skære den op når du har
holdt den så pæn!. Så hellere en brugt ridset som jeg alligevel bare skærer
dæmperen af....det er såmænd det eneste.

BTW: Jeg har fået trillet små 150 km og olien er nu blevet skiftet! Jeg har
også fået investeret i et olietermometer til montering i
oliepåfyldningshullet. Det er jo ganske smart. Så er der ikke nogen tvivl om
hvornår der skal gives gas

Kasperkk

Kasperkk

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 12:07

Kasperkk wrote:
> Jeg har også fået investeret i et olietermometer til montering i
> oliepåfyldningshullet.
Smart nok!

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

PS: Jeg har fået plader på CBR'en - den kører jo pisse godt men der er nu
stadig nogle småting rundt omkring som virkede lidt bedre på GS'eren. Den er
f.eks. ikke så let at starte som GS'eren. Let, men ikke lige så let. Choker
og gashåndtag fungerer heller ikke lige så glidende og optimalt som på
GS'eren. Men jeg tror nu alligevel jeg ville få svært ved at skifte tilbage.

Fra : Kasperkk

Dato : 29-03-04 21:37

> Halløj! Hvad er der sket med min.... DIN udstødning??? Er det bare for at

> én med noget mere lyd?

du troede måske jeg allerede var crashet?

kasperkk

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 11:57

Kasperkk wrote:

> du troede måske jeg allerede var crashet?

Nej, du havde jo talt om at du ville ha' en udstødning med noget mere lyd,
men man ved jo aldrig!!

/Stephan