multistik
Fra : allan

Dato : 28-03-04 16:22

jeg skal til at lave ledningnet på min mc og vil gerne vide om der er
nogle af jer der ved hvor man kan købe disse

allan

dt125r
cagiva vrx 250
suzuki rm 125

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-03-04 16:28

> jeg skal til at lave ledningnet på min mc og vil gerne vide om der er
> nogle af jer der ved hvor man kan købe disse

louis.de har forskellige slags af de mest brugte multistik, men alle de
specielle finder du nok ikke.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : AW på TRX

Dato : 28-03-04 21:08

> louis.de har forskellige slags af de mest brugte multistik, men alle de
> specielle finder du nok ikke.

....dem finder du til gengæld her:

http://www.xmas1.at/
Se under "Katalog -> Katalog 02"

En anden var så venlig at poste dette link da jeg manglede stik til konens
SZR.
De har varen.

Allan
TRX 850