Dække og alarm?
Fra : Kresten Skovsted Buc~

Dato : 27-03-04 17:35

Hej

Jeg har en lille Suzuki GN 250, som jeg er meget glad for. Desværre kan den
ikke få lov til at stå inde. Sidste år havde jeg et dækken til den, der
tilsidst var blæst sønder og sammen.

Hvad skal jeg købe, hvis jeg vil have et godt dækken til min motorcykel? Er
der i det hele taget forskel på de forskellige mærker?

Jeg vil også gerne have en alarm, så jeg kan sove lidt bedre om natten.
Den skal virke lidt som en babyalarm, så jeg kan høre den på mit
kollegieværrelse omkring 50 meter væk. Kan man det? Hvad er fornuftigt
at købe? Kan indkøbet gøres billigere i udlandet?

Hvis der er nogen der har samme type erfaringer, så hører jeg meget gerne
fra jer.

Mvh. Kresten.