Forsikring...
Fra : Nicolai

Dato : 27-03-04 12:06

Hvad kan jeg få forsikret sådan et "dyr " for..

Ansvar/kasko

Honda125ccm med 9hk.

Jeg er 28 og skadesfri..

Nicolai

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 27-03-04 12:43

"Nicolai" <limboxxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan jeg få forsikret sådan et "dyr " for..
> Jeg er 28 og skadesfri..

Det er da rart at du er skadesfri ... men det er nu vigtigere at vide,
hvor mange år du har kørt uden skader.

--
Henrik
a ka

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : Moller

Dato : 27-03-04 12:50

"Nicolai" <limboxxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan jeg få forsikret sådan et "dyr " for..
>
> Ansvar/kasko
>
> Honda125ccm med 9hk.
>
> Jeg er 28 og skadesfri..

Det som forsikrings selskaberne vil tag for det... og er maskiner med
9hk ikke under katagorien EU knallert ????

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Nicolai

Dato : 27-03-04 13:00

Jeg har kørt skadesfri i 6 år. Og nej, det er ikke en EU-knallert..

En Honda Innova 125ccm....Eu knallerter, må have højst 50ccm motorererererer

Nicolai

Fra : Moller

Dato : 27-03-04 13:11

"Nicolai" <limboxxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har kørt skadesfri i 6 år. Og nej, det er ikke en EU-knallert..

På MC eller Bil ??? du kan i de fleste forsikrings selskaber ikke
overføre ancinitet fra bilen til MC, men kun modsat.

Prisen er nær ingen ting... den kan kun være billigere end min MZ 251,
så alt over 2 kilo i ansvar (nybegynder) er røveri...

> En Honda Innova 125ccm....Eu knallerter, må have højst 50ccm
motorererererer

Som du svarede til dot tidligere : Sælg dog cyklen.... hvorfor ved jeg
ikke, men du har jo heller ikke begrundet endnu hvorfor hun skulle :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-03-04 17:04

"du kan i de fleste forsikrings selskaber ikke overføre ancinitet fra bilen
til MC, men kun modsat"

Øhhh, det har jeg ikke hørt før. Jeg kender da flere som har gjort det, mig
selv incl.

Men der findes jo nok nogen...

--
Mvh.