Klub navn.
Fra : Esben Bøll

Dato : 26-03-04 15:52

Tja her er en lille forespørgsel.
Jeg leger lidt med tanken om at lave en "klub" her i odense
for "Unge" med interesse for motorcykler.
Jeg tænkte om nogen måske kunne tænke sig at komme mednogle forslag til et
"klub navn".
Jeg har lavet en lille hjemmeside til formålet på www.bikez.dk/ung-mc
Lige nu har jeg bare kaldt det KidsOnWheels men jeg må indrømme at det
måske lyder lidt fladt.
Så hvis der er nogen som har en god ideså må i endelig sige til.

MVh Esben Bøll
Odense

Fra : Kasper

Dato : 26-03-04 16:51

> [...]
> måske lyder lidt fladt.
> Så hvis der er nogen som har en god ideså må i endelig sige til.

Hej Esben
Kanon initiativ egentlig. Jeg bor i Dalum og det ville jo være kanon at
kunne samle nogle stykker om vores fælles interesse. Så jeg er absolut frisk
på ideen... Dog er kreativitet ikke en af mine stærke sider, så det med
navne tror jeg, jeg undlader at blande mig i.
Kidsonwheels er da ikke så ringe...Det er jo hvad vi er!

Kasperkk
GS500
Dalum/Svendborg

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-03-04 17:40

Der er ellers også masser af klubber på Fyn/Odense.....

Held og lykke. Kommer og besøger jer, når i har fået gang i klubben

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Laursen

Dato : 26-03-04 17:38

Esben Bøll wrote:
> [...]
> måske lyder lidt fladt.
> Så hvis der er nogen som har en god ideså må i endelig sige til.

Hvad med noget så simpelt som taaaa ´daaaa " Odense MC "

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Per P.

Dato : 26-03-04 17:47

"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med noget så simpelt som taaaa ´daaaa " Odense MC "

Hold da kæft, Brian. Du er jo kreativ Dig skal vi nok få glæde af......

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....

Fra : Johnny Johansen

Dato : 26-03-04 18:21

> Hold da kæft, Brian. Du er jo kreativ Dig skal vi nok få glæde af......
>

> Med racende venlig hilsen
> Per M. Pedersen.....M for Motortosse
> Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....

Hvad med "The Young Ones" fra den engelske TV-serie...der er fandme da gak
gak :)

Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : Armand

Dato : 26-03-04 21:40

Johnny Johansen <ale@tele2adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9EZ8c.743$mP6.334@news.get2net.dk...

> Hvad med "The Young Ones" fra den engelske TV-serie...der er fandme da gak
> gak :)

"Alice! Who the fuck is Alice?"

--
Armand

Fra : Brian Laursen

Dato : 26-03-04 19:27

Per P. wrote:
> [...]
>

> Med racende venlig hilsen
> Per M. Pedersen.....M for Motortosse
> Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....

Så bare vent til jeg folder mig ud *gg*

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 26-03-04 19:45

On Fri, 26 Mar 2004 19:27:04 +0100, "Brian Laursen"
<thunderace_dk@hotmail.com> wrote:

>Så bare vent til jeg folder mig ud *gg*
Nej nej nej plz not.
Men "plz" istedfor at klippe i dine indlæg det vil en hel Modem bruger
sætte pris på.!
Og så kan du folde dig ud bagefter. *ggg*

Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 26-03-04 19:42

On Fri, 26 Mar 2004 14:52:07 +0000 (UTC), ebo@oncable.dk (Esben Bøll)
wrote:

> [...]
>for "Unge" med interesse for motorcykler.
>Jeg tænkte om nogen måske kunne tænke sig at komme mednogle forslag til et
snip

hvad med "AlbaniMC"

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-03-04 20:03

"Esben Bøll" <ebo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måske lyder lidt fladt.
> Så hvis der er nogen som har en god ideså må i endelig sige til.

Forslag:

The Youngsters Motorcycle Club / Youngsters Mc / eller noget i den stil

Allan Bojesen

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-03-04 20:16

"Esben Bøll" <ebo@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> måske lyder lidt fladt.
> Så hvis der er nogen som har en god ideså må i endelig sige til.

Minirockerne?

vh
Torben
(undskyld her fra rollator MC)

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-03-04 20:22

Esben Bøll skrev:

> Jeg tænkte om nogen måske kunne tænke sig at komme med nogle forslag
> til et "klub navn".

"Odin MC"!

....hvad har jeg vundet?
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : jesper

Dato : 26-03-04 20:24

ebo@oncable.dk (Esben B?ll) wrote in message news:<c41g2n$3tg$1@abbeden.bunk.cc>...
> Tja her er en lille foresp?rgsel.
> Jeg leger lidt med tanken om at lave en "klub" her i odense
> for "Unge" med interesse for motorcykler.

En s?dan klub findes allerede....
www.buff-mc.dk
Det er dog ikke en lokal Odense-klub, men en landsd?kkende...

Mvh
Jesper
Buff-MC

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-03-04 22:09

> [...]
> måske lyder lidt fladt.
> Så hvis der er nogen som har en god ideså må i endelig sige til.

Hmmm - HC Andersen Bikers United ??

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-03-04 22:32

On Fri, 26 Mar 2004 22:08:58 +0100, "Jesper Hedegaard"
<jo-tak-til.spam@fis-af.dk> wrote:

Hej.

>Hmmm - HC Andersen Bikers United ??

For nu at blive i HC's fodspor: De Grimme Ællinger

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jens Arnfast

Dato : 26-03-04 22:48

Steen Gruby wrote:
> For nu at blive i HC's fodspor: De Grimme Ællinger

Hihihi.. ja, den passer jo perfekt! :)

Klods Hans er måske heller ikke helt dumt

--
-jens
RSV1000

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-03-04 22:58

"Steen Gruby" <oz9zi@(AT)gruby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> wrote:
>
> Hej.

> For nu at blive i HC's fodspor: De Grimme Ællinger

Helt fint med mig
Gav mig lige til at kigge på en oversigt over hans værker - der er faktisk
flere, der ku' bruges:
(selvom mange allerede er brugt )
Den uartige dreng aka æggeskallern oma
Rejsekammeraten aka Danske langturschauffører
Den standhaftige tindsoldat aka Livgardens MC
Den flyvende kuffet aka Dansk Sidevognsklub
Ole Lukøeje aka Redeye MC
Rosen-Alfen aka MC Den Brune Ring
Svinedrengen aka samme ?
Engelen aka Kristne MC
Nattergalen aka MC Sirenerne
Grantræet aka MC Skovhuggerne
Snedronningen aka ~ folk med hang til Primus-træf
De røde sko aka ....hmmmm....
Springfyrene aka .....samme.....
Stoppenålen aka MC Vi lapper igen
Skyggen aka Shadow MC
Den lillge pige med svovlstikkerne aka MC Pyromanerne
Flipperne aka MC Christiania
Det er ganske vist aka MC Journalisterne
Klods-Hans aka MC Alt-i-gips
Flaskehalsen aka Dansk Afholdsforenings MC-klub
Metalsvinet aka MC Huggerne
Krøblingen aka -nej den er egentligt ikke sjov

OK - så løb jeg tør !
Alt bragt uden smålig skelen til eventuelle ophavsrettigheder på
eksisterende navne -
og uden samme til folks ømme tæer
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Jens Arnfast

Dato : 26-03-04 22:41

Esben Bøll wrote:
> Så hvis der er nogen som har en god ideså må i endelig sige til.

Newbie MC? .. eller som det efterhånden hedder på nettet.. "n00b MC" ?

.... så kan vi andre starte en "1337 MC" ;-P

--
-jens
RSV1000

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-03-04 00:07

Jens Arnfast <jens@fabel.dk> writes:

> Newbie MC? .. eller som det efterhånden hedder på nettet.. "n00b MC" ?
>
> ... så kan vi andre starte en "1337 MC" ;-P

Skal man ikke være omkring 14 år for at passe ind i nogle af de
klubber? Hmmm ... knallertklubber

.... ligesom vores Jyllandsafdeling - PMC (Puch Maxi Crew, som bor i
Viborg).

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : S.G

Dato : 27-03-04 03:42

OYMC
Odense Youngsters MC?
Nemt og hurtigt. Kort og kontant
Jeg støtter op og melder mig ind så snart der er gang i projektet.
men kræver et bordfodboldbord :)

Fra : Esben Bøll

Dato : 27-03-04 21:20

Hej alle.
Så er der kommet en masse gode forslag.
Så hvis I har 2 sek så må i meget gerne lige kigge ind på siden og klikke af
hvilket forslag i synes er bedst.
http://www.bikez.dk/ung-mc/forum/viewtopic.php?t=8

Og til dig S.G. Du har ret det må være et must...

Og husk vi skal mødes d. 8 april kl 19 ved skovsøen i odense!!!

MVH Esben Bøll
ebo@bikez.dk

Club60 - når man går på baghjul i 60 grader
Kidsonwheels
Odense MC
The Young Ones
AlbaniMC
The Youngsters Motorcycle Club
Youngsters Mc
Minirockerne
Odin MC
HC Andersen Bikers United
De Grimme Ællinger
Klods Hans
OYMC - Odense Youngsters MC
45 club - den vinkel man har gennem sving
FreeWheelsers MC
Full Throttle MC.
Throttle Twisters MC

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 27-03-04 13:21

On Sat, 27 Mar 2004 12:20:20 -0800, "Esben Bøll" <ebo@bikezz.dk>
wrote:

> [...]
>Så er der kommet en masse gode forslag.
>Så hvis I har 2 sek så må i meget gerne lige kigge ind på siden og klikke af

Måske en mulighed for at stemme vil være på sin plads

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-03-04 14:29

> Jeg leger lidt med tanken om at lave en "klub" her i odense
> for "Unge" med interesse for motorcykler.

hvor ung skal man være ?

ses d. 8 april

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-03-04 15:00

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> writes:

> hvor ung skal man være ?

If you have to ask, you're too old

.... nej, pjat. Jeg skal ikke bestemme noget, jeg er nemlig hverken fra
Odense eller omegn.

Jeg stemmer dog klart for navnet KidsOnWheels. Det vil ret sikkert
hurtigt blive til 'cow' i daglig tale

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*