SIDI støvler
Fra : Thunder

Dato : 26-03-04 10:34

Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe billige SIDI støvler,
gerne online?

Fra : Moller

Dato : 26-03-04 10:49

"Thunder" <Svensker87@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe billige SIDI støvler,
> gerne online?

www.louis.de har lige bestilt et sæt :)

VH
Lars Molnit

Fra : Thorstein

Dato : 26-03-04 10:53

prøv her: http://www.McInternet.dk/asp/soeg.asp?q=SIDI

/ Thorstein
Husk at tilmelde dig nyhedsbrevet på: http://www.McInternet.dk

Fra : Moller

Dato : 26-03-04 11:17

"Thorstein" <SLETDETTEallanthorstein@msn.com> skrev i en meddelelse
> prøv her: http://www.McInternet.dk/asp/soeg.asp?q=SIDI

Hvad har det med Sidi støvler og forhandlere at gøre ???

Det er jo bare endnu et naivt forsøg på endnu en side om MC'er, men da
de ikke selv kan skrive indhold, så laver man bare en side som søger efter
stof fra alle andres sider.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Thorstein

Dato : 26-03-04 11:21

> Hvad har det med Sidi støvler og forhandlere at gøre ???

Linket viser (blandt andet) en oversigt over forhandlere som har SIDI
støvler.

> Det er jo bare endnu et naivt forsøg på endnu en side om MC'er, men da
> de ikke selv kan skrive indhold, så laver man bare en side som søger efter
> stof fra alle andres sider.

Naiv og naiv - hvis indholdet/funktionen er naiv, så er google, alltheweb
mm. også naive. Men den diskussion hører vist ikke hjemme her.

/ Thorstein

Fra : Moller

Dato : 26-03-04 11:23

"Thorstein" <SLETDETTEallanthorstein@msn.com> skrev i en meddelelse
> prøv her: http://www.McInternet.dk/asp/soeg.asp?q=SIDI

hmmmm, har lige tjekket det linket fandt.... er det røverbuler der
linkes til eller hvad ???

F.eks. det er kun danske forhandlere som f.eks.

www.MC-select.dk ... de skal ha 1895 - 2395Kr. for deres SIDI
vertebra II

jeg har lige bestilt den samme støvle fra louis.de :) til 199? = ca.
1400-1500Kr. alt efter kurs. og den er ikke på tilbud, jeg syntes bare den
er fed :)

Så man må sige at når manden spørg om BILLIGT at købe SIDI, så er
danske forhandlere ikke så meget med i den katagori :)

VH
Lars Molnit

Fra : Thorstein

Dato : 26-03-04 11:24

> Så man må sige at når manden spørg om BILLIGT at købe SIDI, så er
> danske forhandlere ikke så meget med i den katagori :)

Så blev man da så klog $-)

/ Thorstein

Fra : Moller

Dato : 26-03-04 11:40

> Så blev man da så klog $-)

Det var så lidt :) der er stadig ting som ik kan betale sig at købe
udenlands fra, men omkring sko og tøj, er det svært at finde noget hvor man
ikke spare en meget stor % del, ved køb i udlandet... dette er ikke kun
moms. osv... men mere fordi der er mindre mellem led til de store warehuse
(som vi ikke har i DK), og derved er avancen meget lavere for de udlandske
forhandlere, end herhjemme.

VH
Lars Molnit
P.S. MZ delen er en af de ting som ik kan betale sig at få fra udlandet
uden det er store dyre dele.

Fra : MKS - 74

Dato : 26-03-04 11:53

http://www.moto-plus.de/mpa/de/shop/boots/sidi.htm

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Intet Navn

Dato : 27-03-04 00:33

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote in message

> http://www.moto-plus.de/mpa/de/shop/boots/sidi.htm

Jeg vil da godt være med til at anbefale Moto-Plus; købte mine Sidi'er dér -
og det var både hurtigt og billigt!

/claus (bl.a. tilfreds Moto-Plus kunde)

Fra : Jonas Holt

Dato : 26-03-04 12:47

> Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe billige SIDI
> støvler, gerne online?

Jeg ved ikke lige om Leo Mortensen i Gludsted har dem, men han er nok den
billigste med beklædning i DK. Prøv det
www.leomortensen.dk

Mvh
Jonas Holt

Fra : Lars B Madsen

Dato : 27-03-04 13:46

Jeg har købt mine hos Hein Gericke lige på den anden side af grænsen til ca
1200..
Tag en bil og fyld den op med nogen kammerater og lav en udflugt ud af det,
det er garanteret grinern