Re: Idéer modtages
Fra : Ukendt

Dato : 26-03-04 05:34

Hvad siger folk til en Honda CB 500 Four fra sidst i 70'erne? Er det en
skidt ide? De er til at komme i nærheden af for fornuftige penge.

Fra : Armand

Dato : 26-03-04 16:55

Innehåll <Sikkert> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4063b2d3$0$18666$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Hvad siger folk til en Honda CB 500 Four fra sidst i 70'erne? Er det en
> skidt ide? De er til at komme i nærheden af for fornuftige penge.

Ja, det ér en skidt ide, især hvis man ikke lige ved hvad man går ind til!
De gamle CB'ere er til nostalgikere med hang til det klassiske islet og
fornemmelse for hvorfor irregulære prutter forekommer :-|

--
Armand
(der allerede sporer en ellers tilfreds CB400f-DFM'ers bestandige problemer)