Nemmste måde at få ny forsikring.
Fra : Kenneth

Dato : 25-03-04 21:18

Hej.

Da jeg har fået et godt tilbud på forsikring, og mit gamle selskab ikke vil
slippe den før om et år, så tænkte jeg, hvordan kan jeg få den nye
forsikring så hurtigt som muligt? Plade af og på igen? Omregistrering til
anden mand og tilbage igen? Noget tredje? Cyklen er 2,5 år.

--
Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Ivan Bartholin Niels~

Dato : 25-03-04 21:34

"Kenneth" <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsikring så hurtigt som muligt? Plade af og på igen? Omregistrering til
> anden mand og tilbage igen? Noget tredje? Cyklen er 2,5 år.

Hej Kenneth

I efteråret fik jeg stjålet begge nummerplader på min Renault. Jeg gik så
dagen efter til mit motorkontor og købte 2 stk nye nr.plader. De var på
tilbud til kun kr. 1180,- alt inkl. Dette bevirkede så at bilen åbenbart
blev afmeldt i forhold til mit forsikringsselskab Alm. Brand.
Forsikringsselskabet via panthavererklæringen besked til AL-finans, som har
financieret bilen, om at bilen ikke længere var forsikret. Dette kan
ihvertfald tyde på at bilen var afmeldt i forhold til forsikring. - Prøv
det - En ny nummerplade koster kun kr. 590.-

Ivan Bartholin Nielsen
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1975

Fra : Carl

Dato : 25-03-04 22:31

"Kenneth" <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> wrote in message

> [...]
> forsikring så hurtigt som muligt? Plade af og på igen? Omregistrering til
> anden mand og tilbage igen? Noget tredje? Cyklen er 2,5 år.

Endnu nemmere, og billigere - du skal blot udfylde en skadeanmeldelse på at
dit koblingsgreb er blevet ridset, og at du iøvrigt vil opsige din
forsikring, for i forbindelse med anmeldelse af en skade kan begge parter
opsige med 30 dages varsel. Nogle dage efter meddeler du selskabet at du
agter selv at dække skaden.

Fra : Neser

Dato : 26-03-04 20:25

> [...]
> opsige med 30 dages varsel. Nogle dage efter meddeler du selskabet at du

HEHE!!

Det lyder næsten for godt til at være sandt, men hvis det står i papirerne
så burde der ikke være noget der forhindrer det.

- Neser