K&N Luftfilter
Fra : Michael Brock

Dato : 25-03-04 20:24

Hej NG...
Har lige sat K&N Luftfilter på Yamahaen. Så står der det skal have olie , er
det noget specielt olie eller hvad kan jeg bruge..?
--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-04 20:25

Michael Brock wrote:
> Hej NG...
> Har lige sat K&N Luftfilter på Yamahaen. Så står der det skal have
> olie , er det noget specielt olie eller hvad kan jeg bruge..?

ja, du skal bruge det olie K&N anbefaler, men mon ikke der er en her i
gruppen der har lidt du kan "låne", da det jo kun skal gøres for hver
100.000 km...

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 25-03-04 20:27

> Har lige sat K&N Luftfilter på Yamahaen. Så står der det skal have olie ,
er
> det noget specielt olie eller hvad kan jeg bruge..?

www.louis.de

Søg på nr.: 10004248

Det er det du skal bruge til at rense og smøre.

Fra : Christian S

Dato : 25-03-04 20:29

Står der ikke at det er olieret ?
Det plejer de da at være når man får dem . Det er vel først når du har
renset det, at det skal ha ny olie
Mvh
Christian S

Fra : Michael Brock

Dato : 25-03-04 20:39

Tak for indput...Der står man skal give det olie inden man tager det i brug.
Så jeg smutter lige forbi Lydmuren i morgen..

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 26-03-04 04:40

Michael Brock wrote:
> Tak for indput...Der står man skal give det olie inden man tager det
> i brug. Så jeg smutter lige forbi Lydmuren i morgen..

Hvis det har den lilla'e farve har det fået olie hvis det er gråt skal det
have olie. Det er nemlig olien der giver den karistiske farve et KN filter
har...
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Brian Laursen

Dato : 26-03-04 19:28

Michael Brock wrote:
> Hej NG...
> Har lige sat K&N Luftfilter på Yamahaen. Så står der det skal have
> olie , er det noget specielt olie eller hvad kan jeg bruge..?

Hehe det er ikke kun motoren der bruger olie på en jamaha... ROFL

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : GRISEN

Dato : 27-03-04 16:10

On Thu, 25 Mar 2004 20:23:59 +0100, "Michael Brock" <fzr1000@sporty.dk> wrote:

>Har lige sat K&N Luftfilter på Yamahaen.

Har du fået kædekit fra Louis?
Monteret?

*
Jan