Transport fra Tyskland.....
Fra : MKS - 74

Dato : 24-03-04 12:13

Hello Boy'oz (and girls) !!

Har et lille problem, den cykel jeg (evt.) skal ha' hjem fra D. står
nær Göttingen ca. 450 km fra den danske grænse.....og det er jo lidt
upraktisk . Så var det ligesom at jeg tænkte at hvis nu en eller
anden stod over for at hente en cykel i nærheden og havde plads til en
cykel mere i den transportmode man nu har valgt, om vedkommende så
ville overveje at ta' min med - naturligvis mod et passende vederlag,
i så fald så tøv ikke med at sende mig en mail .

Andet alternativ bliver nok at hente den med Ausfuhrkennzeichen via
ADAC som nok det nemmeste.

<http://www.adac.de/Auto_Motorrad/Export_Import/Kauf_eines_Fahrzeuges_in_Deutschland_und_Zulassung_auf_Ausfuhrkennzeichen/default.asp?ComponentID=3895&SourcePageID=9890>

Nogle der har prøvet det ?!?

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : John Jensen

Dato : 24-03-04 15:32

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> -Michael
> Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Desværre, den RVF400 jeg havde udset mig bliver for dyr incl afgift.

Må man spørge hvad du skal have hentet hjem. ??

/ John

Fra : MKS - 74

Dato : 24-03-04 16:35

On Wed, 24 Mar 2004 15:31:31 +0100, "John Jensen"
<John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Desværre, den RVF400 jeg havde udset mig bliver for dyr incl afgift.

Jeps - så det, surt men jeg har også lidt hold på den NC35, det bliver
allertidligst efter sommerferien...hvis det bliver, ikke sikker på jeg
gider bøvle med T&S med den og en NC30 f.eks er "næsten" ligeså god,
og noget nemmere at finde og i større udvalg.

>Må man spørge hvad du skal have hentet hjem. ??

Ikke noget særligt såmænd (men naturligvis en Honda V4 ) og derfor
må transportudgifterne heller ikke være alt for voldsomme, det kan
"projektet" nemlig ikke bære.

Fra : --=Stone=--

Dato : 24-03-04 18:01

"MKS - 74" wrote in message
> [...]
> gider bøvle med T&S med den og en NC30 f.eks er "næsten" ligeså god,
> og noget nemmere at finde og i større udvalg.

Hej michael - bare en detalje, men hedder de ikke RC30 - RC35 eller er det
forde det er 400 = NC 750 = RC ???

Ellers ikke et dårligt valg med en RC/NC35 - hvis vi tænker på den samme
model ( jeg tænker 750 )

--
Steen
No bike at the moment.

Fra : MKS - 74

Dato : 24-03-04 18:08

On Wed, 24 Mar 2004 18:01:19 +0100, "--=Stone=--"
<bugtrup@SPAMemail.dk ( fjern SPAM )> wrote:

>Hej michael - bare en detalje, men hedder de ikke RC30 - RC35 eller er det
>forde det er 400 = NC 750 = RC ???

Du er tæt på - RC30 = VFR750R, findes også i en minikopi NC30 =
VFR400R, RC45 = RVF750R - minikopi NC35 = RVF400R

>Ellers ikke et dårligt valg med en RC/NC35 - hvis vi tænker på den samme
>model ( jeg tænker 750 )

Nej bestemt ikke noget dårligt valg, meeeeeen det er altså ikke lige
sådan en jeg skal hente denne gang, næste gang bliver det "nok" en
NC30, ikke fordi jeg ikke gerne ville ha' 750'erne, men de koster
altså også kassen og er næppe helt pengene værd - lidt
liebhavercykler.

Fra : Jens U

Dato : 25-03-04 23:05

MKS - 74 skrev ...
> [...]
> ville overveje at ta' min med - naturligvis mod et passende vederlag,
> i så fald så tøv ikke med at sende mig en mail .

Hvor meget haster det ?

Jeg var i Augsburg sidste weekend 10 timer i blikæske.
Kikker selv efter noget omkring Kassel,
der ligger en stor forhandler som sælger mc'er billigere,
hvis det er til eksport.
Jeg har en VW Type 70, hvor der nok kan presses to mc'er ind i.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : MKS - 74

Dato : 25-03-04 23:23

On Thu, 25 Mar 2004 23:04:59 +0100, "Jens U" <reveredk@e-box.dkX>
wrote:

>Hvor meget haster det ?

Hastede egentlig ikke helt vildt, men jeg har allerede noget på plads,
overraskende nok , det gik forbløffende hurtigt. Jeg kan kun
opfordre andre til at gøre det samme, økonomien kan da forbedres noget
ved at flere slår sig sammem, istedet for at en mand henter en cykel i
langbortistan, som vi tit har hørt om i denne NG.

Fra : Jens U

Dato : 25-03-04 23:38

MKS skrev...

> [...]
> ved at flere slår sig sammem, istedet for at en mand henter en cykel i
> langbortistan, som vi tit har hørt om i denne NG.

Hej Michael

Så er du nået meget længere end mig

Jeg har køretøjet men har ikke fundet emnet endnu.

Så kan jeg kun reklamere for en ledig plads til en der vil spare kr. på egen
import.
Ups, vi må jo ikke reklamere her