Forgaffel fjedre
Fra : Msp

Dato : 24-03-04 00:08

Jeg fik engang et link til en forhandler der var billig med progressive
fjedre til en honda GL500i silverwing.
Er der nogen der vil forsøge at genopfriske min hukommelse??

Mogens

Fra : brobaek

Dato : 24-03-04 01:54

Msp wrote:
> Jeg fik engang et link til en forhandler der var billig med
> progressive fjedre til en honda GL500i silverwing.
> Er der nogen der vil forsøge at genopfriske min hukommelse??
>
> Mogens

Hej Mogens,
louis har wirth-fjedre som kan bruges til de andre CX-modeller - jeg ved
ikke om de passer til GL-modellerne. De koster ca. 80 euro.

Vogel til wirth-fjedre til GL'erne, ligeledes til 80 euro, men det er lidt
dyrt at bestille der. Dels kræver de 15 euro i porto og dels skal de have
penge via bankoverførsel hvilket ca. koster en 100-150 kr.

Ellers har mc-online.dk wirth til 813 kr. til din GL500 (hvis en GL500i er
den samme). Men jeg kender ikke umiddelbart noget til mc-online.dk.

Hvis du støder på noget billigere vil jeg gerne høre om det, da jeg nok
skifter til næste vinter...

Mvh
Martin

Fra : Msp