Kåbe til Honda CB 500
Fra : Bo Mortensen

Dato : 22-03-04 23:19

Hej i gruppen

Jeg overvejer at få monteret en fuldkåbe på min CB500 fra 1996. Har nogen
i gruppen fået eftermonteret kåbe på denne MC-model ?
Del dine erfaringer, både mht. pris, kvalitet, MC'ens ændrede
køreegenskaber,
evt. andre observationer ?

Ifølge en lokal forhandler, produceres kåben af firmaet TCP (www.tcpsa.com)
Der findes måske andre fabrikater som virker OK ?

Bo, Islands Brygge

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-03-04 08:12

Bo Mortensen wrote:
> Hej i gruppen
>

> Ifølge en lokal forhandler, produceres kåben af firmaet TCP
> (www.tcpsa.com) Der findes måske andre fabrikater som virker OK ?
>
> Bo, Islands Brygge

Hej.

Gimbel har også en her http://www.gimbel-motorradtechnik.de/umbau/umbau.html
til 690 Euro + forsendelse ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Ole Baun

Dato : 23-03-04 17:52

"Bo Mortensen" skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen

Hej Bo

> Jeg overvejer at få monteret en fuldkåbe på min CB500 fra 1996. Har nogen
> i gruppen fået eftermonteret kåbe på denne MC-model ?

Det har jeg.
Hvis du går ind på http://groups.google.dk/groups
og søger på: "CB500 kåbe " så får du 164 links, hvis du derudover tilføjer
"Baun" så får du en håndfuld link til de gange jeg har svaret på spørgsmål
som dit.

> [...]
>
> Ifølge en lokal forhandler, produceres kåben af firmaet TCP
(www.tcpsa.com)
> Der findes måske andre fabrikater som virker OK ?

Hvis ikke det rækker, så kan du da også godt få et par billeder.

Ole Baun
CB500, ´96, 125 kkm

Fra : Bo Mortensen

Dato : 24-03-04 23:05

Hej Ole

Tak for fyldestgørende henvisninger. Havde ikke selv tænkt på Google Groups.

/Bo