Musik til træf?
Fra : Claus

Dato : 22-03-04 21:26

Er der ikke nogen af jer der er blevet trætte af altid at høre det
samme rockmusik til MC-træf?? Ikke at der er noget galt med rock, men
det var måske ikke så skidt at prøve noget nyt (eller gammelt, i den
her forbindelse...)
The TopCats er en trio fra Vestjylland der spiller go gammel
amerikansk musik, country&western og lidt blues. Vi spiller aldrig så
højt at min ikke kan høre sig selv sige skål, men derfor kan der godt
komme gangiden med gamle numre af Jounny Cash, Hank Williams, Willie
Nelson - A garnTErer!

Tag og klik på www.topcats.dk og ring for et godt tilbud til jeres
næste træf! (Jo, vi spiller også sort)

Venlig Hilsen,
Claus
Guitar, Sang
VFR 750, SR 500, DT125R

Fra : Cykellapper

Dato : 22-03-04 22:23

Claus wrote:

SNIP - En masse reklame om et ellers udmærket orkester

Hej Claus!! Hyggeligt at se dig herinde.

/Preben (Hound Dog Delivers/Natsværmeren)
(Cykellapper)
- der anbefaler www.hounddog.dk og Peter Sort Band til det næste træf

Fra : Jacob Larsen

Dato : 22-03-04 22:02

Claus wrote:
> (Jo, vi spiller også sort)

Øh... Tænker du på blues og rap-musik eller hvad?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-03-04 09:37

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> wrote in message

> Øh... Tænker du på blues og rap-musik eller hvad?

LOL - det måp det være. Og "Orange" er indisk meditations-ryge-flippe-ud
musik.

vh
Torben

Fra : Per P.

Dato : 23-03-04 12:47

> "Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> wrote in message

> LOL - det måp det være. Og "Orange" er indisk meditations-ryge-flippe-ud
> musik.

Nå, så er det orange det Hr. Lindholt og jeg nogle gange for liret af os
Røde Mor rykker stadig sammen med resten af slænget fra den gang.
Gad vide om ikke snart der er nogen der tager inititiv til at holde et
anderledes motorcykeltræf med perioden 68 til sidst i 70´erne som tema. Så
tror jeg at vores lille orkester, A New Begining, vil være på sin rette
plads.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse (også kaldet Trommetossen)
Citat : Øv, jeg har spildt urtete på min islandske sweater.....

Fra : Per P.

Dato : 23-03-04 08:29

"Claus" <clauslhansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> højt at min ikke kan høre sig selv sige skål, men derfor kan der godt
> komme gangiden med gamle numre af Jounny Cash, Hank Williams, Willie

T´løk med VFR´en, Claus Og god musik kan man jo aldrig lave for lidt af.
Du må have lavet et beslag på VFR´en så du kan have guitaren med til Ålbrog.
Så tager vi på Fedten og gi´r den gas.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Orv mand, tror du også vi kan køre op af den skrænt.....