Køb af dæk hos reifenversand
Fra : Kim A. C.

Dato : 22-03-04 08:47

Jeg ville bestille 1 dæk hos reifenversand og kom til betalingssiden og så
at portoen er 11.60 euro, jeg fortrød og bestilte 2 dæk i stedet for, jeg
kunne måske spare lidt porto ved køb af 2 dæk og til min forbavselse så jeg
at portoen var steget til 35,96 euro. Så ved at bestille dem af 2 omgange
sparer jeg 13,76 euro ( 100 kr. ).

Kan det virkelig passe?

MVH: Kim Caspersen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?mode=info&id=554

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-03-04 11:43

> Ved at bestille dem af 2 omgange sparer jeg 13,76.
>
> Kan det virkelig passe?

Skriv en mail til dem (på tysk) og spørg. Det lyder underligt?

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Kim A. C.

Dato : 22-03-04 13:57

> [...]
>
> Kan det virkelig passe?

Skriv en mail til dem (på tysk) og spørg. Det lyder underligt?

Bare jeg kunne skrive til dem på tysk eller engelsk, men jeg har ikke hørt
efter i de timer da jeg gik i skolen.

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 22-03-04 13:29

> [...]
jeg
> at portoen var steget til 35,96 euro. Så ved at bestille dem af 2 omgange

Jeps har lige oplevet det samme.
Bestilte først 3 dæk og siden et dæk, jeg sparrede 5kr pr stk ved at
bestille et stk. af gangen.
Ove Bandit600+

Fra : Kenneth T

Dato : 22-03-04 16:11

> at portoen var steget til 35,96 euro. Så ved at bestille dem af 2 omgange
> sparer jeg 13,76 euro ( 100 kr. ).

Jegsidder her med en kvittering fr sidst jeg bestilte 16-02-2004, 2 dæk,
11euro i porto

--
MVH
Kenneth T