Bonuspunkte fra Louis ?
Fra : Kim

Dato : 20-03-04 12:21

Hej!

Hvornår er/var det sidste frist hvis man skal ha' handlet for sin bonus
opsparing fra 2003 ?

Kan man ikke på en online bestilling se, når man bestiller første gang efter
man fået sin bonus opgjort, at de bliver trukket fra regningen ?

Jeg havde en del "punkte" men har smidt brevet væk med opgørelsen, og nu da
jeg bestilte lidt nyt, kunne jeg ikke se de blev trukket fra, så jeg er lidt
nervøs for at jeg er kommet for sent ud med min bestilling for at få min
bonus.

Mvh. Kim der altid er sen på den :'(

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-03-04 19:04

> Hvornår er/var det sidste frist hvis man skal ha' handlet for sin
> bonus opsparing fra 2003 ?

Hej Kim

Du en kontoudskrift 2xårligt ved min. 1.000 point, og de vil så blive
fratrukket automatisk næstegang du handler. Du kan ikke se de trækker dine
points fra under bestilingen, men når du får den faktura fremgår det.
Tidspunktet for opgørelsen af dine point starter den dag du første gang får
et Funcard.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85