ZX 9 er
Fra : Søren Ottosen

Dato : 18-03-04 21:35

Hej NG!

Er der nogen herinde der ved hvordan man kommer ind til det forreste
kædehjul på en ZX 9 fra 95?

Alle bolte til dækslet er løsnet, men jeg kan ikke få dækslet af.

Nogen forslag?

Hilsen

Søren Ottosen

Fra : Keld

Dato : 18-03-04 23:55

Dækslet hænger sikkert bare i pakningen, prøv at slå (behersket) på det med
en plastikhammer eller håndtaget af en stor skruetrækker. Så plejer det at
løsne sig.

--
Keld R1

Fra : Armand

Dato : 18-03-04 23:48

> [...]
> kædehjul på en ZX 9 fra 95?
>
> Alle bolte til dækslet er løsnet, men jeg kan ikke få dækslet af.

Alle boltene?
Er du nu sikker på at der ikke gemmer sig endnu én et sted??

Ellers er vejen frem at gokke blidt med en gummi-hammer til dækslet har
løsnet sig i kontaktfladen, og efterfølgende trække det vandret og parallelt
væk fra blokken (p.g.a. forekommende fixerings-bøsninger der ikke tillader
at man "åbner det skævt"!

--
Armand.
(der forgæves har ledt efter ZX9B-ficher til at bekræfte antallet af bolte)

Fra : Intet Navn

Dato : 19-03-04 01:44

> Armand.
> (der forgæves har ledt efter ZX9B-ficher til at bekræfte antallet af
bolte)

Claus (der ved at den slags er tilgængelige på http://www.kawasaki.com -
noget med "Vehicle Information" og "View Parts Diagram"...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-03-04 10:35

"Søren Ottosen" <sotek@dd.dk> writes:

> Hej NG!
>
> Er der nogen herinde der ved hvordan man kommer ind til det forreste
> kædehjul på en ZX 9 fra 95?
>
> Alle bolte til dækslet er løsnet, men jeg kan ikke få dækslet af.

Hvad med stemplet til koblingen? Det sidder ihvertfald i vejen på min.
Faktisk skulle jeg også havde gearskifterarmen af for at komme til.

Hvis ingen af delene sidder i vejen mangler der nok en bolt et sted

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003